A Graphisoft stratégiai célja, hogy folyamatosan növelje ázsiai piaci részesedését. Jelenleg a Graphisoft-csoport éves árbevételének kétharmada Európában realizálódik, a maradék 15-15 százalék az amerikai és az ázsiai piacokon.
Célunk, hogy az európai piaci súlyunkat megőrizve folyamatosan emeljük a többi piacokról származó árbevétel részarányát – mondta Haidekker András, a Graphisoft kereskedelmi alelnöke. Ázsiában óriási fejlődés előtt áll az épületinformációs modellezésen alapuló tervezés. A Japánban meglévő leányvállalata után ezért a Graphisoft 2011-ben regionális központot hozott létre Hong-Kong-ban, kiegészítve két képviseleti irodával Pekingben és Szingapúrban.
A most aláírt megállapodás szerint a térség második legnagyobb országában, Indiában az Ingram Micro India Limited (IMIL) vállalat fogja ellátni a Graphisoft termékeinek nagykereskedelmi forgalmazását és képviseletét. Az Ingram Micro a világ legnagyobb számítástechnikai nagykereskedelmi cége, a Fortune Magazin TOP 100 listájának tagja. Méretére jellemző, hogy 37 országban 20 ezer dolgozóval működik, 2012-es forgalma közel 38 milliárd dollár volt.
A Graphisoft saját fejlesztésű épületinformációs modellezésen alapuló szoftvere, az ArchiCAD a világ egyik vezető építészeti tervező megoldása. Az ArchiCAD-et a világ több mint 120 országának építészei, mérnökei, kivitelezői és létesítmény üzemeltetői használják a különböző méretű és funkciójú épületek építészeti, statikai, energetikai és gépészeti tervezéséhez, kivitelezéséhez, majd ezt követően a napi üzemeltetéshez.