Az iGO Navigációról ismert NNG 2008-as stratégiaváltása után a kézi készülékekről az autóipari navigációs megoldások felé nyitott, a társaság bevételeinek közel 80 százaléka már ezek értékesítéséből származik. Mára már a 10 legnagyobb autógyártóból 7 NNG terméket használ.
A további fejlesztési lehetőségek kiaknázása érdekében az NNG vezetése úgy döntött, hogy megvásárolja a georgia-i székhelyű nFuzion-t, mely 14 éves tapasztalattal rendelkezik autóipari szoftverek tervezésében és prototipizálásában. A társaság olyan cégek partnere, mint az AT&T, a General Motors vagy a Mitsubishi Electric. Az augusztusi fúzióval az NNG két új irodát is magáénak tudhat az Egyesült Államokban, s így 10-re nő képviseleteinek száma a világ 8 országában.
A két társaság szakemberei egy közös projekt során ismerték meg egymást, a mostani fúzió nyomán a két társaság növeli elkötelezettségét, hogy az autóiparban használt fedélzeti szoftverek a jelenleginél jóval felhasználóbarátabbak is legyenek - mondta Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója nem rejtve véka alá büszkeségét, hogy Magyarországról indulva, tíz év alatt sikerült felépíteniük egy olyan vállalatot, mely megteheti, hogy a technológia hazájában, Amerikában vásárol fel egy céget, ha növekedési terveinek megvalósításához ez szükséges.