A Bedtime Bedding közel két év előkészítés után indított közösségi finanszírozási kampányt a Kickstarter-en, ami igen sikeresnek bizonyult: másfél nap alatt teljesítették a kitűzött célt, vagyis összegyűjteni 16 ezer angol fontot (kb. 6,5 millió forintot).
A kampány május 30-ig fut, így még az elsők között lehet előrendelni a trendteremtő digitális mese csomagot.
Meghal a varázs
Egy amerikai kutatás szerint a szülők mindössze 13 százaléka veszi a fáradtságot arra, hogy a hét minden napján meséljen a gyerekének. Erre a problémára keresett innovatív megoldást a magyar startup. A csapat egy elalvást segítő, mesélő ágynemű szettet és a hozzá tartozó mobilappot fejlesztett ki, melynek segítségével a szülők könnyedén ágyba „csábíthatják” gyermekeiket.
Hárman, mint a kismalacok
A Bedtime Bedding csomag három részből áll: egy digitálisan nyomtatott, színes grafikával ellátott paplanhuzatból – ez adja a mesék helyszínét, három plüssfigurából – ők a mesék szereplői, és egy egyedi meseapplikációból, ami számtalan kezdősztorival, valamint tippekkel és trükkökkel segíti a szülőket abban, hogy profi mesemondóvá váljanak. A szett segítségével a szülők és gyerekek egyszerűen találhatnak ki közös történeteket, melyeket el is játszhatnak a megelevenedő paplanhuzat díszletei között.
A prototípus kész van és közel egy éve teszteljük családokkal és szakemberekkel. A textilipar nem a kis mennyiségekről szól, ezért ahhoz, hogy a termékünket versenyképes áron kínálhassuk, minimum 200 darabot kell megrendelnünk a gyártótól. Ezért fordulunk a Kickstarter közösségéhez segítségért - mondja Vitvera Gábor, az egyik alapító.