Bel- és külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására keres partnert a Magyar Turizmus Zrt. A kiválasztott cég Magyarország mellett a következő országokban fog tevékenykedni: Németország, Románia, Szerbia. A keretösszeg akár 2,1 milliárd forint is lehet.
A kiírás szerint évente legalább 10 darab belföldi fogyasztói kampány teljes körű lebonyolítását, illetve évente legalább három darab magyar élelmiszerekre vonatkozó külföldi élelmiszer-promóciós akció szervezését kell a nyertes cégnek vállalnia.
Csak az pályázhat, akinek az előző három évben összesen legalább nettó 600 millió forint árbevétele volt. Az alkalmasságnak az is a feltétele, hogy az elmúlt három évből összesen legalább hét darab, egyenként legalább nettó 15 millió forint értékű, teljes körű kommunikációs ügynökségi munka referenciával, illetve legalább három darab, összesen minimum nettó 30 millió forint ellenértékű magyar termékekre vonatkozóan külföldön teljesített élelmiszerpromóciós-akció tervezéssel és kivitelezéssel kapcsolatos referenciával kell rendelkezni.
Pályázni január 9-ig lehet.