A BMW jelenlegi kínai partnerével, a Brilliance céggel eredetileg évi 41.000 autó gyártását tűzte ki célul, idén azonban már 56 ezret értékesítettek, és tovább akarják növelni a termelést.
Az igazgató szerint az Egyesült Államokban is jó lehetőségek kínálkoznak, ezért ott is bővíteni tervezik a gyártást.
A BMW szeptemberben megszüntette a rövidített munkaidőt és 200-300 részmunkaidőst vett fel Lipcsében és Münchenben lévő gyáraiba.
Kína menti meg a BMW-t?
Autópiac: 30 évet kellett várni az árcsökkenésre
Javulás és bizonytalan német jövő
Kezd éledezni az európai autópiac
Még csak a színpadon tarolnak a villanyautók
Mennyit tudsz az Európai Unióról? Mérd fel tudásod és nyerj!
MTI
A legtöbb nagy autómárka kínai partnercégeken keresztül veti meg a lábát a legnagyobb piacon - van kereslet, de lesz-e profit?
A rendőrség megerősítette, hogy legalább nyolc ember meghalt egy autórobbanásban Delhiben, a Vörös Erőd közelében.


