A szakértő, aki nemcsak Magyarországon, hanem Amerikában is tapasztalatot szerzett az üzletfejlesztés a marketing területén, elmondta: ma már az interneten sokkal hamarabb le lehet bukni, mint korábban a hagyományos kereskedelemben.
Megfordult a világ, ma már nem a cégek fogják az ügyfelek kezét, hanem éppen fordítva: a megrendelők a hirdetőkét, akik jó, ha tudják: véleményt kell generálniuk magukról és a termékükről. Zsámboky Gábor szerint tipikus hiba, hogy a hirdetők szeretnek magukról beszélni ahelyett, hogy a termékükről tennék ezt.
Ne ess csapdába, inkább tanulj másoktól!
A webes kommunikáció tanulható, a csapdákba nem feltétlenül kell mindenkinek belesétálnia, már csak azért sem, mert a kudarc a befektetők zsebére megy. Zsámboky Gábor erről a Privátbankár.hu január 29-i konferenciáján is tart előadást. Az interjúban beszélt arról is, hogy miért vállalta a nyitóelőadást, és miért lesz ez a konferencia jobb, mint a többi.
Fókuszban az ügyfélszerzés
akkor itt a helyed! Weben a cégem – kommunikáció és ügyfélszerzés a neten Mottó: "Istennek is szüksége van reklámra. Ezért léteznek a harangok." (Aurélien Scholl, francia író) Időpont: 2014. január 29., 9.00 -14.00 Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont Részvételi díj: 9 900 Ft + áfa |