A következő cikkben az utat szemléltetjük, ami elősegíti a bizalomépítést például az internetes értékesítés világában:
1. Gyakorold az őszinte beszédet, és hibáid elismerését! A hazugságok, féligazságok, ferdítések nagyon gyorsan lerombolhatnak bármilyen stádiumban lévő bizalom-építést.
2. Fordíts figyelmet az adatvédelemre! Sose élj vissza mások személyes adataival - egyfelől nem lesz következetes az adatvédelmi politikád, és így nem lehet komolyan venni téged, amellett pedig nagy károkat okozhatsz magadnak.
3. Ne szegd meg ígéreteidet! Folyamatosan találkozni fogsz az elvárásokkal, amiket a közönség veled szemben támaszt – ne csak tartsd be őket, hanem múld fölül! Adj többet!
4. Az internetes közegben a gyorsaság az egyik legfontosabb tényező. Az emberek nem várnak a lassú szolgáltatásra, lassú válaszokra, ha nem kapják meg időben, amit szeretnének, tovább mennek.
5. Kezeld egyenlően az embereket! Figyelj arra, hogy egyformán szólj célközönséged minden tagjához - származástól, végzettségtől függetlenül.
6. Tanuld ki a tisztességes hirdetést és marketing-módszereket! Ügyelj az egyszerű, közérthető mondanivalóra, tartsd be a saját szabályaidat és tiszteld a konkurenciát.
7. Légy nyitott az emberek számára. Biztosítsd, hogy mindig el tudjanak érni a kérdéseikkel, észrevételekkel, kritikával. A garanciális feltételek az adott szavadat is magukba foglalják!
+1 A bizalom a pozitív tapasztalatok, és kölcsönhatások ismételt megtapasztalásával alakul ki. A bizalom kiépítése egy folyamat, ahol a kis részek egymásra épülnek, de ha egy darab is hiányzik, már instabillá válhat.
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogy bízz és hogy bízzanak benned, látogass el a Bizalmi Kör eseményére!