3p
KKV
Napjainkban talán már senki előtt sem ismeretlen a Facebook. Sokan használják is napi szinten, főként ismerősökkel történő kapcsolattartásra, képek és videók megosztására, sokan különböző csoportokhoz csatlakoznak különféle célokkal. De gondoltál már rá úgy, mint egy kampányeszközre? Mai ismertetőnkből megtudhatjátok, hogy miként alkalmazható a Facebook hatékony marketingeszközként is.

A Facebook elsősorban azért használható marketingeszközként is, mert nem csak a márka építését támogatja, hanem egyben az értékesítést is, mégpedig igen hatékonyan. Valódi konverziókat hoz, ráadásul sokkal kedvezőbb áron, mint más egyéb ismert online platformok.

Hogyan működik a kampány?

  • minden hónapban nagyjából 6 millió magyar ember használja a Facebookot
  • havonta közel 1.5 millió magyar felhasználója van már az Instagramnak
  • kiváló mérési opciók a Analytics és Facebook platformjain
  • adatvezérelt optimalizálási lehetőségek
  • a hirdetések tesztelésének lehetősége, és a legjobbak futtatása
  • hatékony célzási lehetőségek érdeklődési körökre, egyéni célközönségre, földrajzi helyzetre, demográfiára bontva
  • kampánymenedzsment kezelése Facebook marketing szakértők által
  • széleskörű hirdetési formátumok – minden történethez a megfelelő formátum alkalmazása (legyen szó képről, videóról vagy akár szöveges tartalomról)
  • hirdetések megjelenése különböző platformokon (Facebook, Instagram, Audience Network)
  • számos kampánytípus – 12 különböző opció további specifikációval

Amennyiben felkeltették érdeklődésedet a fentiek, kérj ajánlatot akár online, és a Drive Online szakemberei részletesen tájékoztatnak az igénybe vehető szolgáltatásokról. Tudd meg, hogy miként tudnád fejleszteni a Facebook kampány segítségével az online marketing jelenlétedet.

Előnyök az ügyfelek számára

  • állandó és kreatív marketing tanácsadás
  • célközönség díjmentes felkutatása
  • kampány ingyenes felállítása
  • havi rendszerességgel eseménynapló bemutatása az ügyfél felé az adott hónap eredményeiről
  • személyes konzultáció biztosítása
  • konverziókra történő optimalizálás – legnagyobb teljesítmény a legkisebb költséggel
  • hivatalos kapcsolattartó biztosítása a Facebook által

Eredmények számokban

  • 336.879.107 megjelenés
  • 4.630.636 kattintás
  • 332.288 konverzió

A Drive Online Marketing egy olyan ügynökség, amely széleskörű online marketing szolgáltatást biztosít. Legyen szó stratégia alkotásáról, marketingkutatásról, keresőoptimalizált weboldal tervezéséről, kampánymenedzsmentről vagy akár tartalomgyártásról. Jelenleg 4 fős Facebook szakértői csapat várja az érdeklődőket, akik szeretnének másképpen is tekinteni a Facebookra.

Címkék: KKV
A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Vegas.hu A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
KKV Megnyitják a pénzcsapot a magyar cégeknek: milliárdokat érő bejelentést tett egy bank
Privátbankár.hu | 2023. május 10. 17:14
Jelentős beruházási hitelkeretről állapodott meg az UniCredit.
KKV Jó szakemberből gyenge vállalkozó lesz? – interjú
Natív tartalom | 2023. április 4. 12:02
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG