A 2011 áprilisa és 2013 közt folytatott intenzív reklámkampányban népszerűsített termékekkel kapcsolatban többek közt azt állították, hogy
1. betegség megelőzésére, gyógyítására, kezelésére is jók, például „Cukorbetegek is élvezhetik nem csak az ízét, hanem a kedvező hatását is: lassú vércukor emelkedés.”,
2. az egészségmegőrzésben is hasznosak, például „az Update termékek az egészség megőrzésében segítenek”,
3. a termékek összetétele sokkal jobb, például „Nem 30%-kal, hanem 50%-kal csökkentett szénhidráttartalmú!”,
4. a termékek piacelsők, például „Ráadásul az egész világon csak az Update pékáruk rendelkeznek fogyáshoz, diabéteszhez elismert klinikai vizsgálattal.”
A Versenyhivatal a bevizsgálás elvégzése után az összes kijelentést hamisnak találta, ráadásul súlyosbító körülményként vette figyelembe, hogy a hirdetések a fogyasztók széles köréhez elértek, illetve, hogy egy különösen érzékeny réteget céloztak. De a Foodorgany igyekezett javítani a helyzeten azzal, hogy módosította a reklámjait, honlapján az OÉTI oldalát feltüntette, és személyesen is konzultált az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézettel.