Az idén az első kilenc hónapban 7578 új személyautót és kishaszonjárművet adtak el a magyarországi Opel márkakereskedések. A személyautóknál, ahol a márka a jelenlegi 13,59 százalékkal piacvezető, 57,6 százalékos volt a növekedés. Az Opelnél változatlanul nagyobb a magánvevők aránya, mint a magyar piaci átlag, az ügyfelek több mint 30 százaléka magánszemély, miközben a versenytársakat esetenként 75 százaléknál is nagyobb mértékben a flottaértékesítések tartják el.
Várhatóan a magánvevői kör szélesítését fogják támogatni a most érkező új modellek is. Az év utolsó negyedében kezdődik az ötödik generációs Corsa értékesítése, amely az Astra mellett a második legkelendőbb modelljük Magyarországon, a márka eladásainak több mint 25 százaléka Corsa. Ebből a jellemzően magánszemélyek által vásárolt modellből a csúcsévben, 2003-ban Koncz Gábor tájékoztatása szerint még 8800-at adtak el, és éves szinten a következőkben is elérheti az 1500-2000 darabot az eladás. Corsából az elmúlt több mint 30 év alatt 12,4 millió darabot gyártottak.
Az új modellt már a Szentgotthárdon készült motorokkal szerelik. Az új egyliteres motorok gyártása az idén kezdődött meg a magyarországi gyárban, ahol így már háromféle motorcsalád készül. Magyar gyártású motor kerül az Adam Rocks mini szabadidő-autóba, valamint egy nemrégiben született döntés szerint a Mokkába is.
Az új Opel Corsát nemrég mutatták be a közönségnek, az eseményen Claudia Schiffer szupermodell volt a reklámarc.
Az Opel Group vezérigazgatója, Dr. Karl-Thomas Neumann és Claudia Schiffer szupermodell (fotó: Opel) |