A Pick árbevétele tavaly a 2010-es 58,4 milliárdról 58,1 milliárd forintra csökkent, az adózott eredmény pedig 161 millió forint nyereségről 2,78 milliárd forint veszteségre esett vissza. A cég 2009-ben még mintegy 1,5 milliárd forint nyereséget ért el.
Éder Tamás, a Bonafarm vállalati kapcsolatokért felelős és PR-igazgatója a lapnak elmondta: a veszteséget elsősorban az okozta, hogy a társaság képtelen volt átadási áraiban érvényesíteni az év során végbement drasztikus élőállat-, illetve húsáremelkedést, valamint az egyéb termelési költségeinek - energia, munkaerő - növekedését.
A Pick Szeged Zrt. főként olyan prémiumtermékeket készít, amelyek iránt a kereslet sajnos folyamatosan csökken, mivel a fogyasztók árérzékenysége erősödik, és mindinkább az olcsóbb, gyengébb minőségű termékek felé fordulnak - írta a napilap.