A Kreatív Csoport ezt felismerve idén először szervez konferenciát a témáról, amelyen számos szakember tart előadást. A konferencia célja, hogy bemutassa a változó kommunikációs stratégiákat és új eszközöket tárjon fel a pénzügyi kommunikációban.
Előadások:
Időpont: 2009.október 21. Helyszín: Versailles Rendezvényterem, 1068 Budapest, Városligeti fasor 44. |
• Nemes Csaba, Scale Research: Különböznek-e a bankok, ha egyszer ennyire egyformák?
• Hegyi Gábor, Capital Communications: A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra
• Kondor Anna, Goodwill Communications: Pénzügyi szolgáltatók kommunikációs kényszerben és a büdzsé szorításában
• Ivana Prgomet, Horvát Bankszövetség: The role of PR during financial crisis int he croatian banking sector
• Agócs Balázs, Portfolio.hu: Integrált pénzügyi kommunikáció - egy médium egy évtizedes tapasztalata
• Karády Mariann, TNS Media Intelligence: Hogyan változott meg a magyarországi bankok kommunikációs stratégiája a válság hatására? Mit, hol, hogyan és milyen intenzitással hirdettek 2009-ben?
• Bonnyai Boglárka, Hochegger: Privátbanki szolgáltatások kommunikációja
• R Kovács Dániel, Front Page Communications: Tőzsde és kommunikáció - Milyen haszna van kommunikációs szempontból a tőzsdei jelenlétnek?
• Bódogh Attila, Nextent Informatika Zrt.: Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
• Lenkei Anikó, Allianz vs. Horváth-Magyary Nóra, K&H: Pénzügyi márkaépítés két irányból
Bővebb információ
Matiszkó Kitti,
matiszkok@kreativ.hu
430-4570
(x)