Ügyfélcentrikusabb lesz a Vodafone
Tavaly a Vodafone bevétele 137 milliárd forint volt, ami 10 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. A vezérigazgató elmondta: az idén inkább egyszámjegyű lesz a bevétel növekedése, jóllehet a mobiltelefon elterjedtsége az év végre eléri a 110-115 százalékot. A bővülés motorja a mobil internet.
A vezérigazgató a szervezeti átalakítás kapcsán elmondta: a cél az, hogy a vállalat ügyfélcentrikusabb legyen, s javuljon a belső szervezeti koordináció. Példaként kifejtette: a lakossági üzletághoz ezt követően az eladás és az ügyfélszolgálat, a marketing és pénzügyi elszámolás is hozzá tartozik.
Hasonlóan alakítják ki a vállalatokkal foglalkozó részleget is. Ezen túlmenően a 10 fős vezető csapat 8-ra szűkül. Beck György elmondta: a 221 márkaképviselettel rendelkező cég működésének kezdete, 1999 óta ez az első jelentős szerkezeti átalakítás.
Az eseményen elhangzott, hogy a Vodafone következő napokban több új szolgáltatással jelenik meg a piacon.
Narancsot vett a Deutsche Telekom
Megint több lett a mobilos
A vállalkozóknak kedveskedik a Vodafone
MTI