A világ legrangosabb franchise eseményén az Anjuna Ice Pops, egy másfél évvel ezelőtt alapított magyar vállalkozás képviseli hazánkat – derült ki a Magyar Franchise Szövetség közleményéből. A Nemzetközi Franchise Szövetség 2018-ban már negyedik alkalommal hirdette meg a legígéretesebb fiatal (21 és 35 év közötti) franchise hálózat tulajdonosokat támogató "NextGen in Franchising" programját. A kezdeményezés célja, hogy a világ 20 legígéretesebb induló franchise (vagy ahhoz kapcsolódó) vállalkozás tulajdonosainak átfogó képzést, támogatást nyújtson, segítve őket a biztos és dinamikus fejlődésben.
Egészség és élvezet
Van élet az Airbnb után? Alaposan felforgatná az albérletpiacot egy magyar startup - További részletek >>> |
Minden évben több száz fiatal franchise tulajdonos mutatja be üzleti tervét, motivációs levelét és videós bemutatkozóját annak reményében, hogy elnyerje ezt a rangos elismerést. Az idei évben Magyarországról egyedüliként a két huszonéves fiatal által alapított Anjuna Ice Pops jutott be a legjobbak közé, képviselve hazánkat a nemzetközi versenyen, ahol bemutathatják vállalkozásukat a vezető franchise hálózatok tulajdonosainak, illetve az eseményre látogatóknak.
Szabó Milán és Szalay József, a vegán jégkrémeket készítő és értékesítő cég tulajdonosai a kezdetektől egyedi brand-et építettek saját fejlesztésű termékeiknek, melynek célja, hogy összehozza a tudatos táplálkozást és a jégkrém evés élvezetét. jelenleg két helyen fogadják a vásárlókat Budapesten, de a pozitív vásárlói visszajelzéseknek, illetve számos megkeresésnek köszönhetően országszerte további franchise üzletek nyitása várható. A franchise világ legjelentősebb kiállítására és versenyére Phoenix-ben kerül sor 2018. február 9-13 között. A NextGen in Franchising megmérettetésében legjobban szereplő vállalkozások a New York Times hasábjain is bemutatásra kerültek.