Élelmiszer és nem-élelmiszer kategóriákban is levitte árait az Auchan. Több mint 4000 termék lett kedvezőbb árú az áruházlánc üzleteiben. Szinte minden élelmiszer kategóriában lejjebb mentek az árak, 2500 termék kerül átlagosan 20 százalékkal kevesebbe, köztük a zöldségek, gyümölcsök, a fagyasztott termékek, a felvágottak és a csemegepultok kínálata, a húsok, a halak, a sajtok és más tejtermékek, a friss és tartós pékáruk, a cukrászati termékek és az édességek, valamint a különböző alkoholmentes és alkoholos italok.
Az átlag 20 százalékot is meghaladja a tartós élelmiszerek árcsökkenése, de kevesebbet fizethetünk a snackekért, kekszekért is, a nemzetközi konyha termékei pedig 25 százalékkal lettek olcsóbbak. A nem-élelmiszerek közül a babaápolási termékek ára közel 30 százalékkal csökken ezen a héten, a háztartási vegyiáru 26 százalékkal kerül kevesebbe, az illatszerek 22 százalékkal.
2023. január óta az Auchan árai a mostani húsvéti árleszállítástól eltekintve is jórészt stagnálnak, illetve folyamatosan csökkennek. Erre elsősorban a kedvezőbb beszállítói árak adnak lehetőséget, amit az Auchan konzekvensen igyekszik érvényesíteni a fogyasztói árakban, azaz, ha jobb áron sikerül beszerezni valamit, azt jobb áron is kínálja a vásárlóknak. A beszerzési árak alakulása mellett az üzletlánc árpolitikájának másik jellemzője, hogy hétről hétre követi a piaci ártendenciákat, beleértve a diszkontláncokéit is, és mindig a legkedvezőbbekhez igazítja a saját árait, hogy ezzel is segítse a családok bevásárlásait.
A mostani árcsökkenést az áruházlánc ugyan húsvétig garantálja, de a kedvező árak az ünnep után sem szűnnek meg automatikusan, sőt hétről hétre újabbakkal bővül a paletta. A Bizalomkártyával rendelkező vevőkör pedig folyamatosan még több kedvezményhez, ajánlathoz juthat hozzá. A vásárlások után járó Bizalompontjaikat egy az egyben (1 Bizalompont 1 forintot ér) levásárolhatják az Auchan-üzletekben. Az áruházlánc mindenki számára elérhető kedvező árainak harmadik pillérét pedig a sajátmárkás termékek jelentik, amelyek a megfizethetőség mellett jó minőségükkel is hódítanak. Forgalmuk a kiváló ár-érték aránynak köszönhetően 35,7 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez képest az Auchan Magyarország saját felmérése szerint.