A Michelin arról számolt be, hogy adózott eredménye 7 százalékkal nőtt tavaly az egy évvel korábbihoz képest, és 1,57 milliárd eurót tett ki. A japán Bridgestone után a második helyen álló francia vállalat értékesítési árbevétele 5,8 százalékkal 21,47 milliárd euróra nőtt. Ezen belül a speciális - kerékpár, repülőgép, bányaipari gép - abroncsok eladása 13 százalékkal emelkedett, és ez ellensúlyozni tudta az autógumik forgalmának csökkenését.
A vártnál nagyobb profitra tett szert tavaly a negyedik negyedévben a Goodyear, ami jó egész évi eredményt valószínűsít, az idén azonban már halványabb teljesítményre számít az európai piac gyengélkedése miatt. A legnagyobb amerikai abroncsgyártó beszámolója szerint adó után nullszaldós volt a cég az év utolsó három hónapjában az egy évvel korábbi 18 millió dolláros profitot követően. Egy részvényre vetítve 39 cent volt a profit, miközben elemzők 20 centet vártak.