A teljesen megújult elrendezéssel, arculattal és számos okosmegoldással felszerelt fiókot néhány napja vehették birtokba az ügyfelek, derül ki a pénzintézet közleményéből.
A fiókba betérők a korábbiakhoz képest sokkal frissebb és modernebb, otthonosabb arculattal találkoznak, mind a bútorok, mind pedig az alkalmazott belsőépítészeti elemek barátságosabbak, kevésbé hivatali jellegűek.
A fiók újdonsága, hogy a napi bankügyek ügyintézői közreműködés nélkül az erre a célra kialakított OkosPontban intézhetőek el – itt a Raiffeisen Bank online rendszerei és az ügyféltájékoztatók is elérhetőek. A várakozó zónában ingyenes wifi-elérés, bútorokba épített telefontöltők és a kivetítőkön megjelenő informatív-szórakoztató tartalmak állnak rendelkezésre, a bankfiók mellett pedig készpénzbefizetésre is alkalmas ATM található.
A Raiffeisen Bank 2021-ben új, digitális bankfióki koncepciót dolgozott ki, ennek mentén kerül sor az új fiókok megnyitására, illetve a meglévők felújítására.
Egyre többen igénylik a digitális bankolást, egyre kevesebben használnak készpénzt, egyre többször probléma ügyfeleink esetében is az időhiány. Mindezekre a banki kiszolgálásnak is reagálnia kellett, ennek eredményeként folyamatosan alakítjuk át fiókjainkat az új, digitális modellre
– mondta Ralf Cymanek, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint.