A Kínai-Magyar Üzleti Tanács alakuló ülését követő rendezvényen Csányi Sándor elmondta: nincsenek konkrét tervek a kínai piacralépést illetően, de nem zárja ki, hogy az OTP olyan termékekkel jelenik meg az országban, amelyeket más piacokon (például Oroszországban) már sikeresen bevezettek: ennek megfelelően a fogyasztási hitelek és a hitelkártyák jöhetnek szóba.
2011. júniusában Csányi Sándor a külföldi terjeszkedés lehetőségeiről azt mondta: Romániában, Szerbiában, Horvátországban és Szlovákiában, ahol csekély az OTP piaci része, állandóan vizsgálják az újabb akvizíciók lehetőségeit. Azerbajdzsánban korábban szándékozott a csoport bankot vásárolni, s a tárgyalások már előre haladtak, amikor az OTP a válság miatt visszalépett - mondta.
"Jelenleg azt kutatjuk, milyen piacok lehetnek még érdekesek a csoport számára. Ez a volt Szovjetunió és Ázsia államaira vonatkozik. A lehetséges célpontok között van Kazahsztán és Türkmenisztán. Számunkra különösen fontos, hogy a piaci rész legalább 10 százalék legyen, s hogy ehhez megfelelő betétállomány járuljon" - mondta nyáron az elnök.