Új, országos kampánnyal debütál a CIB Bank megújult márkastratégiája: a pénzintézet Kártyázó Számlacsomagjahoz készített új reklámjával indítja útjára az új arculatának és márkaszlogenjének bemutatását. A CIB Bank célja, hogy felelős, megbízható, a józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító pénzügyi partner szerepét töltse be. Az új márkastratégia ezen célkitűzés támogatására jött létre, s ezt példázza az új szlogen, a „Valódi lehetőségek” is. A bank célja hozzásegíteni az ügyfeleket a lehetőségek felismeréséhez, és ezek közül azok kiválasztásához, amelyek megvalósíthatók. A CIB ebben olyan termékekkel és szolgáltatásokkal kívánja támogatni őket, amelyek pénzügyeik folyását zavartalanná teszik.
Az új stratégia első terméke, a CIB Kártyázó Számlacsomagok révén az ügyfelek maguk befolyásolják banki költségeik alakulását: minél többször fizetnek bankkártyájukkal, annál alacsonyabb lesz a havidíj, így akár 75 százalékkal csökkenthető a számlavezetési költség. Emellett, a három CIB Kártyázó Számlacsomag számos – havi, illetve éves díj nélkül igénybe vehető – választható szolgáltatást foglal magában.
Az újrapozicionálás ugyanakkor a figyelmes szemlélő számára kicsit furcsa: a Saatchi & Saatchi segítségével készített reklámfilmen a kártyát többször hagyományos módon húzzák le, azaz úgy, mintha csak az elmaradott mágnescsík lenne rajta. Szerencsére erről szó sincs, az új CIB plasztik chipes, ám a VISA kártya még mindig nem képes a valóban korszerű érintésnélküli/egyérintéses (contactless) technika alkalmazására. (A technológiában egyetlen pilot-projektnek tekinthető VISA-kísérletről tudunk, a magyarországi érintésnélküli kártyapiacot továbbra is a MasterCard PayPass uralja.) Bár erről nem a CIB tehet, ám így viszont a megújulás szlogenje kissé furcsa fényt kap a banknál - miközben a számlacsomag egyéb szolgáltatásai igencsak újszerűek.