A Masterplast Csoport a gazdasági válság miatt még 2010 végén megszüntette a veszteséggel működő, nem stratégiai fontosságú piacokon jelenlevő leányvállalatokat, leállította a csak alacsony haszonnal forgalmazható termékek értékesítését, átszabta a cég szervezetét és csökkentette a költségeket. A csoport tavaly vezette be részvényeit a tőzsdére. A vállalat árbevétele valamelyest, 3 százalékkal elmaradt ugyan a 2010-estől, de az utolsó negyedévben már 8 százalékkal bővült az összforgalom 2010 azonos időszakához képest. A növekedés elsősorban az ukrán, magyar, lengyel és az exportpiacokon elért sikereknek volt köszönhető.
Érzékelhető növekedést produkált a hatékonyságjavító lépések következtében az EBITDA értéke, mely 2011-ben 5,41 millió euró volt, ez 1,39 millió euróval magasabb az előző évhez képest, ezzel a társaság EBITDA hányada 2011-ben 6,6 százalékra emelkedett. A Masterplast Csoport adózás utáni eredménye 2011-ben meghaladta az 1, 64 millió eurót, ez mintegy 1,48 millió eurós növekedésnek felel meg.
A világ 13 országában jelenlevő Masterplast Csoport leányvállalatainak eredményei a következőképpen alakultak 2011-ben: Ukrajnában 47 százalékkal, Lengyelországban 15 százalékkal nőtt az értékesítési árbevétel. Magyarországon érte el a társaság az utolsó negyedév kimagasló értékesítési teljesítményének köszönhetően a legnagyobb értékű, több mint 800 ezer eurós növekedést, így éves szinten is sikerült javítani az eredményeket. Ennek hátterében az egyre fokozódó felújítás kedv áll. A cégcsoport értékesítésének legnagyobb árbevételét (43 %) továbbra is a homlokzati hőszigetelő rendszerek és elemei adják.