„Ahogy a Márkáéban is, hiszünk a magyar brand-ek erejében és értékében. Büszkék vagyunk rá, hogy a Gyöngy üdítőital védjegye után, az Adrenalin brand is a portfóliónkba került.” – számol be Pécskövi Tibor ügyvezető és tulajdonostárs.
A Gyöngy szénsavas üdítőitalaikat új köntösben, új ízekben és receptúrákkal indították útjukra az elmúlt időszakban a magyar FMCG piacon. Célkitűzésük, hogy az ismert energiaitalcsaládot is megújult formájában, mind belföldi, mind export piacaikon, disztribúciós hálózatuk segítségével sikeresen piacra dobják a jövő év elején.
„A termék- és csomagolásfejlesztés, valamint az arculattervezés a szerződéskötés óta stratégiaiból, szerelemprojektbe fordult át a munkacsoportunkban” – egészíti ki Horváth Adrienn marketing igazgató.
Az új ízélményekhez új imidzset és egyben szlogent is párosítanak az új brand-tulajdonosok. Az Adrenalin energy drink arculatának és a csomagolásának tervezésre meghívásos tendert írt ki a Márka marketing csapata; a kiválasztott nyertes munkát pedig a győri RAW Agency nyújtotta be. A két cég először működik együtt, és mindkét fél maximálisan elhivatott, hogy új fejezetet nyissanak az energiaitalpiacon.
Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke hétfőn levelet küldött az Európai Unió tagállamainak.




