Márka
Pénzügyi szektor Értékalapú kommunikációval tarolt a MagNet Bank
Privátbankár.hu | 2017. november 3. 08:50
Az idén a MagNet Bank vehette át az elmúlt egy év legkiválóbb online márkaépítési teljesítményéért járó Online Brand Excellence díjat.
Vállalat Kiderült: ez a világ öt legdrágább márkája
Privátbankár.hu | 2017. június 6. 15:40
A technológiai szektor legnagyobbjai uralják a BrandZ 2017-es toplistáját.
Vállalat Valami történt: mégis mi a gond a Coca-Colánál?
Privátbankár.hu | 2017. február 6. 14:35
Rendesen kipottyant a pixisből a Coca-Cola a legmenőbb márkák közt, a Google viszont hasít.
Makro / Külgazdaság Ez később még sokat érhet? Mit őrizgetnek a németek a paplan alatt?
Privátbankár.hu | 2016. július 18. 17:10
14 éve állt át Németország az euróra, de még mindig ott lapul csaknem 13 milliárd márka a családoknál.
Vásárló Itt a nagy titok: ezt keresik a vásárlók a boltokban
Privátbankár.hu | 2016. június 17. 11:09
A Millward Brown idén 11. alkalommal tette közzé azt a globális márkákat értékelő éves BrandZ™ tanulmányát.
Pénzügyi szektor Megszűnik az 500 eurós?
Fellegi Tamás | 2016. február 12. 16:03
Az euró bevezetése óta vita folyik arról, hogy szükség van-e gigantikus címletű bankjegyre. A logika ellene szól, hisz normál körülmények között senki nem használ 150 ezer forint értékű bankjegyet, legfeljebb a szürke-, és feketegazdaságban, azt pedig épp mindenki fel akarja számolni.
Vásárló A fogyasztók megtartásának művészete - jubilál a BrandFestival
Privátbankár.hu | 2015. augusztus 17. 16:23
A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad is itt lesz az idei BrandFestivalon.
Vásárló Mi az, amiben Japán mindent visz, minket meg állva hagy Lengyelország?
Privátbankár.hu | 2015. június 1. 17:26
Az új piacra belépő nemzetközi cégek számára a japán főváros a legvonzóbb, ahová 63 új márka érkezett tavaly.
Deviza / Áru Miért szeretett bele a világ a svájci frankba?
Fellegi Tamás | 2015. március 4. 12:50
A svájci frank a közelmúltban sokak életében játszott szerepet, akár a lakáshitelesekre gondolunk, akár azokra, akik az árfolyamküszöb miatt a frank gyengülésére spekuláltak. De vajon mitől lett ilyen világhíresség ez a deviza?
Deviza / Áru Hogy alakulna a drachma árfolyama, ha mégis bevezetnék?
Privátbankár.hu | 2015. február 18. 14:20
Mostanában sokat foglalkozunk vele, visszatér-e Görögország a drachmához. Remélhetőleg nem, de ha mégis, érdemes megnézni, hogyan alakulhat az árfolyama. Duronelly Péter írásából szemezgetünk a Totalreturn blogról.
Deviza / Áru Kit érdekel már a svájci frank - a forint az új menekülővaluta?
Fellegi Tamás | 2015. február 4. 13:51
Sokat változott a világ egy hónap alatt. A svájci jegybank finoman szólva jelezte a világnak, hogy az ő pénzneme nem a béke szigete többé. Körülnézett hát a tőke, mit talál helyette, és mintha most tetszene neki a mi fizetőeszközünk is.
KKV Megint magyar ügyről döntöttek Luxembourgban
Privátbankár.hu | 2014. február 13. 11:33
Elutasította az Európai Bíróság a magyar fellebbezést a "Tokaj" márkanév ügyében.
Vásárló Vásárlás a válságban: a harmadik korszakba léptek a magyarok
Privátbankár.hu | 2013. március 20. 13:16
A válság átalakította a fogyasztási szokásokat, 2012-ben a harmadik ciklusba léptek a magyar fogyasztók.
Deviza / Áru A németek harmada visszasírja a márkát
Privátbankár.hu | 2013. február 17. 12:47
A németek 35 százaléka szeretné, ha Németországban ismét a márka lenne a fizetőeszköz a nürnbergi GfK Verein adatai szerint.
Vásárló Nem spórol a magyar a tisztítószeren, pedig még lenne hol
Privátbankár.hu | 2012. november 15. 11:47
A tisztítószerek piaca mennyiség és érték tekintetében is fejlődik, a racionalizálást kevesebb féle termék vásárlásával és az akciók jobb kihasználásával valósítják meg a háztartások, ugyanakkor a kereskedelmi márkák iránt továbbra is az átlagosnál kisebb a fogyasztók bizalma. A 2012 augusztusáig tartó 12 hónapos periódusban már legtöbben a diszkontokban szerezték be a takarításhoz szükséges szereket – derül ki a GfK Hungária Háztartáspanel adataiból.
Vásárló Az Apple taszíthatja le a trónról a Coca-Colát
Zsiborás Gergő | 2012. október 3. 12:58
Az Interbrand felmérése szerint továbbra is a Coca-Cola a legértékesebb márka a világon, az üditőgyártó óriást azonban megközelítette a tavaly csupán a 8. helyen "szerénykedő" Apple, mely feljött az ezüst érmes pozícióba.
hírlevél