Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeken a majd 400 márkáról szóló, 643 előadást, közel 6500 résztvevő követte.
Thomas Gad |
Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az „Márkalojalitás” irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A megjelentek felfedhetik a saját cégükben rejlő üzleti lehetőségeket.
Az idei esemény sztárelőadója lesz a világ egyik legjelentősebb márkatanácsadó ügynökségének, a Brandflight-nak az első számú vezetője, Thomas Gad, aki a márkázás jövőjéről tart majd előadást.
A Svédországban, az Egyesült Államok-beli Szilícium-völgyben, Németországban, Oroszországban és az Egyesült Királyságban is tanácsadói irodát fenntartó, több sikerkönyvet publikáló márkainspirátor számos márka és design-díjat nyert már el. Olyan közismert vállalatoknak ad tanácsot, mint a BMW, az Airbus, a Deutsche Bank, a Spotify, a Virgin, a Scandinavian Airlines, a Breitling, a Nestlé, a Microsoft.
A Thomas Gad által megalkotott „4D-Branding” márkamodell az egyik legtöbbet citált és a legnagyobb hatékonysággal alkalmazott márka-egyenlet a világon, melyet a világ vezető vállalatai és reklámügynökségei használnak. Thomas Gad számos bestsellert is publikált. Ilyen például a Richard Branson előszavával megjelent 4D-Branding, a „Managing Brand Me” és a „Beyond Branding” című művek.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Centerben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: //brandfestival.hu/