BUX
35 931.52
-0.80%
-291.00
OTP
10 760.00
-1.28%
-140.00
MOL
1 858.00
-0.11%
-2.00
RICHTER
6 795.00
-1.45%
-100.00
MTELEKOM
385.00
+1.18%
+4.00
 
Marketing
Vásárló Több pénzt költöttél a boltban, mint akartál? Lehet, hogy egy pszichológiai trükk áldozata lettél
Privátbankár.hu | 2019. augusztus 5. 13:44
Vásároltál már valamiből nagyobbat azért, mert alig került többe, mint az eggyel kisebb opció? Ha igen, van egy rossz hírünk – te is áldozatául estél a „csali-effektnek”. A marketingesek által előszeretettel használt kognitív trükk sok pénzt hoz a konyhára a cégeknek, de az élet más területein is feltűnik.
Vásárló Black Friday: lehetne még ügyesebben csinálni
Valkai Nikoletta | 2018. november 22. 06:02
Az elmúlt években Magyarországra is begyűrűzött az Amerikában évtizedes hagyománynak számító Black Friday, azaz a fekete péntek. Az akciók nagy ünnepén az üzletek, webáruházak komoly árengedményekkel próbálják vásárlásra ösztönözni az embereket, bár meglehet, nem a legjobb eszközökkel csinálják az online és a hagyományos kereskedelem szereplői. Papp-Váry Árpádot, a Budapesti Metropolitan Egyetem marketing mesterszakának vezetőjét, a Magyar Marketing Szövetség alelnökét kérdeztük. Interjú.
Makro / Külgazdaság Nem esznek elég gyümölcsöt a magyarok - így akarják megoldani
Privátbankár.hu | 2018. február 1. 13:56
Kóstoltatással, termékbemutatóval és kampányvideókkal készülnek az idei szezonra.
KKV Melyik lesz idén az Év Honlapja?
Privátbankár.hu | 2017. augusztus 15. 13:41
Magyarország legismertebb online marketing-kommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ idén is összegyűjti az év legjobb weboldalait.
KKV Az internet nem minden – enélkül egy vállalkozás sem működhet
Privátbankár.hu | 2017. január 22. 11:50
Miközben egyre szaporodnak az online hirdetések, sok cég számára még mindig a baráti ajánlások jelentik a megélhetést.
Részvény / Deviza / Áru Hol a legrosszabb melegnek lenni Európában?
Privátbankár.hu | 2016. május 12. 12:31
Egy szivárvány-indexnek nevezett mutató szerint Magyarország Európa középmezőnyében helyezkedik el a homoszexuálisokkal kapcsolatos szabályokat tekintve, Luxemburgnál és Svájcnál is toleránsabb jogszabályokkal. A legrosszabb értékeket az EU-ban Lettország, Litvánia és Lengyelország kapták, azon kívül pedig Azerbajdzsán, Oroszország és Örményország.
Vállalat Átverések, hazug állítások: elképesztő, mennyi reklámot tiltott le a Google
Privátbankár.hu | 2016. január 22. 15:49
Ha minden letiltott reklámot csak egy másodpercig néznénk, 25 évig ülhetnénk a monitor előtt.
Vásárló Itt vannak a leggyakoribb trükkök, hogy többet költs a kelleténél
Privátbankár.hu | 2015. december 18. 18:10
Igen könnyű az év végén túlvásárolni magunkat, az ajándékok mellett becsúszik még egy-két finomság magunknak, vagy desszertnek az asztalra, fel sem tűnik, ha a kosárba pottyan pár hasznos kiegészítő, vagy lakásdekoráció. A boltok erre szándékosan próbálnak rájátszani, itt vannak a leggyakoribb trükkök.
Vásárló A fogyasztók megtartásának művészete - jubilál a BrandFestival
Privátbankár.hu | 2015. augusztus 17. 16:23
A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad is itt lesz az idei BrandFestivalon.
Agrár Jó borhoz jó marketing illik
Privátbankár.hu | 2015. augusztus 7. 07:42
Teljesen új ágazati stratégiával jelentkeznek a magyar bortermelők a hatékonyabb terjeszkedés érdekében.
Karrier Felfordult a hazai Coca-Cola, nagyon bejöttek a magyarok
Privátbankár.hu | 2015. június 10. 12:49
Az új ügyvezető mellett rengetegen kerültek régiós projektekhez, de van, akit az anyacéghez hívtak Atlantába.
Vásárló Őket csábítsd el, ha sikeres márkát akarsz építeni
Privátbankár.hu | 2015. április 27. 11:08
Az Y-generációról gyakran hallani, hogy csak magával foglalkozik - egy kutatócsoport szerint azonban ők alakítják a jövő márkáit.
Vásárló Így éri meg reklámozni cégének a Facebookon
Privátbankár.hu | 2015. április 17. 11:49
Ma már nem lehet kérdés egy vállalkozás számára, hogy jelen legyen a Facebookon. De vajon melyik célcsoportra éri meg fókuszálni?
Vásárló Kéksajtparfüm, hamburgerkölni – ugye ez csak áprilisi tréfa?
Privátbankár.hu | 2015. március 21. 11:39
Hirtelenjében nem tudjuk eldönteni, hogy a Burger King a bolondok napját ünnepli, vagy szimplán csak zseniális – ha minden igaz, a tengerentúlon hamarosan megérkezhet a lángolt hamburgerhús illatú parfüm.
Vásárló Vigyázzon, kinek adja meg – egymilliárd (!) e-mail-címet loptak el
Privátbankár.hu | 2015. március 7. 16:48
Az USA-ban minden idők egyik legnagyobb adatlopási ügyét jelentették be pénteken, egymilliárd e-mail-címet loptak el, amivel az elkövetők kétmillió dollárt kerestek. A címeket marketing-adatbázisokból tulajdonították el.
Részvény / Deviza / Áru Üdv a tőzsdén: Andre Agassi lesz Norbi új marketingarca (fotókkal)
Eidenpenz József | 2014. szeptember 4. 11:22
További nemzetközi terjeszkedést tervez a Norbi Update, az eddigi három mellett további hét országban, amihez azonban szükség lesz a nemsokára induló részvényjegyzés sikerére. Három-négy millió eurós költségvetéssel három évig Andre Agassi amerikai teniszező lesz a cég marketingarca.
KKV Ezért nem vagyunk elég versenyképesek
Privátbankár.hu | 2014. május 27. 18:06
Egy újabb kutatás mutatja, hogy a magyar kisvállalatok nem elég versenyképesek. Nem csoda, sok helyen nem beszélnek nyelveket, nem költenek marketingre és nem járnak továbbképzésekre. Ezen állami támogatásokkal sem igen lehetne segíteni.
KKV Szenved a beszólogatós cég: nem elég, ha minden olcsó?
Privátbankár.hu | 2014. március 3. 14:34
A Ryanair az elmúlt öt év legrosszabb három hónapját produkálta, és mintegy 35 millió euró veszteséget termelt. A Praktiker is hiába volt olcsó.
Karrier Ezentúl ő is sokaknak segít majd munkát találni
Privátbankár.hu | 2014. január 29. 11:46
Sós Erik lett a Profession.hu marketing csapatának vezetője, a posztot előtte Martis István ideiglenesen töltötte be.
Vásárló Itt az internetezők 5 típusa: te melyikbe tartozol?
Privátbankár.hu | 2013. október 14. 19:47
A hirdetőknek egyre nagyobb értéket jelent a fogyasztók internetes szokásainak, az interneten megosztott érzelmeiknek, véleményüknek és egyéb személyes információiknak ismerete. A marketing szakemberek ugyanis mindezek alapján személyre szabott reklámokat tudnak megjeleníteni a fogyasztók által használt böngésző, levelező és közösségi oldalakon. A MasterCard friss tanulmánya azt vizsgálta, hogy az internetezők mennyire vigyáznak ezekre a személyes információkra.
Részvény / Deviza / Áru Szépen nőtt a Magyar Telekom anyja is
Privátbankár.hu | 2013. augusztus 8. 11:34
Nőtt a Deutsche Telekom nyeresége a második negyedévben, de az előfizetői bázis jelentős növelésével járó kiadások miatt az elemzői várakozásoknál kisebb mértékben. A vállalat emiatt csökkentette éves eredmény előrejelzését is.
KKV A rendes cégeknek akár többet is fizetnek a magyarok
Privátbankár.hu | 2013. augusztus 6. 19:45
Egyre több magyar fogyasztó hajlandó többet fizetni egy termékért vagy szolgáltatásért, ha tudja, hogy az érintett vállalat saját programja keretében közvetlenül támogat társadalmi célokat.
Személyes pénzügyek Hol lakik? Mennyi idős? Megmutatjuk mennyire stresszel
Privátbankár.hu | 2013. május 10. 19:30
Mindenki másként viseli a stresszt, és mindenki más miatt aggódik. Az első stressztérképből az is kiderül, hogy hol aggódnak a legtöbbet az emberek és hol a legkevésbé. Csak egy olyan megye van az országban, ahol alig aggódnak. Ön melyik csoportba tartozik?
KKV Fanatizmus és akarat, hogy megváltoztassuk ezt az országot - interjú
Zsiborás Gergő | 2013. április 10. 06:32
Három világsikerű magyar startup-cég, a Prezi, a LogMeIn és a Ustream nonprofit szerveződést hozott létre, hogy "visszaadjanak valamit annak a kultúrának, ahonnan ők is indultak". A Bridge Budapest életre szóló élményt kínál a kreatív fiataloknak, a Facebook vagy a Twitter főhadiszállására viszi ki őket, hogy hazatérve nekikezdjenek saját sztorijuknak. Miért szorongunk, miért tudnak csak kevesen globális sikertörténeteinkről és elhisszük-e, hogy az álmok fontosak a felnőttkorban is? Pistyur Veronikával, a Bridge Budapest vezetőjével beszélgettünk.
KKV A marketingen spóroltak a hazai cégek
Privátbankár.hu | 2013. február 25. 10:46
Kevesebb hazai cég kevesebb pénzből tartott rendezvényt tavaly, mint az korábbi években. Mindössze a cégek ötöde költött valamilyen rendezvényre.
Ingatlan A fejlesztések fojtják meg a szállodaipart
Privátbankár.hu | 2013. február 11. 15:14
A szállodafejlesztések nem lendítik fel a a turizmust, csak konkurenciát termel és árversenybe kényszeríti a szállodákat, mivel ugyanannyi turistáért versenyez egyre több hotel.
KKV Többet költünk! 3 év után először nőtt karácsonykor a kisvállalati forgalom
Privátbankár.hu | 2013. február 6. 09:46
Némileg javult a kis- és közepes vállalkozások karácsonyi forgalma 2012-ben - derül ki a Marketing Commando januári online felméréséből.
KKV Marketing-trükkök: hogyan szerezzünk új ügyfeleket?
Privátbankár.hu | 2012. október 8. 11:27
Október 4-én harmadik alkalommal került megrendezésre a KKV Marketing Expo, melyen mintegy 1200-an voltak jelen. Magyarország legnagyobb kisvállalati marketingszakmai eseményének központi témája idén az új vevők szerzésének új, hatékony módszere volt.
Vásárló Útnak indultak a szigorúan ellenőrzött malacok
Privátbankár.hu | 2012. április 4. 11:46
Az Agrármarketing Centrum útnak indította „Szigorúan ellenőrzött malacok” című reklámkampányát, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a csomagolt és füstölt sertésárun érdemes keresni az ovális hatósági pecsétet és abban a HU országjelet. Ez nemcsak a termék minőségére nézve jelent garanciát, hanem jó eséllyel azt is jelenti, hogy a termék gabonaalapú takarmányon hizlalt magyar sertésből készült.
Karrier Új vezető az Avantgarde-nál
Privátbankár.hu | 2012. március 8. 14:43
Tavasztól új ügyvezetője van az üzleti kommunikációval foglalkozó Avantgarde-nak, Rédei Daniella. A korábbi ügyvezető, Schillinger Attila a Public Affairs területet és az ügyfeleknek nyújtott stratégiai tanácsadást erősíti a továbbiakban, míg Bedy Krisztinát az üzleti és termékkommunikációs üzletág élére nevezték ki.
Friss
hírlevél