Az internet korában ma már inkább az a meglepő, ha valakinek nincs saját honlapja vagy webshopja, pedig a magyar vállalatoknak még bőven van mit behozniuk ezen a téren. Szerencsére erre a hajlandóság is megvan, az online eszközök terjedése mellett a hazai kkv-k fele még mindig a személyes kapcsolatokra és az így terjesztett jó hírnévre támaszkodik, derült ki az Invitel felméréséből. Ráadásul 17 százaléknál ez annyira erős, hogy ők semmilyen más marketingeszközt nem használnak.
Ezzel együtt egyre népszerűbbek a különböző online megoldások, a cégek harmada a közösségi médián, például Facebookon vagy akár YouTube-on keresztül próbálja elérni a célközönségét, 28 százalék e-mailen keresztül, egyötödük pedig online hirdetésekkel népszerűsíti a termékeit. Az offline-eszközök azonban egyre veszítenek a népszerűségükből, egyre kevesebben szórólapoznak, újságban, televízióban és rádióban pedig már alig adnak fel hirdetést.