2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Van már olyan áruház, bár egyelőre még nem Magyarországon, ahol egyes árucikkek egyedi interaktívélményt kínálnak a közelükbe kerülő vevőnek, aki ettől révületben veheti le a termékeket a polcról.

A digitalizáció és a marketing találkozása újabb találmányt szült, amelyről egyelőre nem derült ki, hogy mennyire örülnek neki a vásárlók, 

Az European Supermarket Magazine híre szerint a francia Carrefour boltlánc olaszországi hálózata úgynevezett "társalgásjelzőket" helyezett ki milánói áruházának egyes árui mellett. A marketingesek irigylésre méltó optimizmussal úgy tálalják az újdonságot, hogy az okos vásárlási élménnyel gazdagítja a vásárlókat. Az elmúlt időszak alapján egyébként is úgy tűnik, az „okos” jelző egyfajta varázsszó, amiről azt hiszik, bármit el lehet vele adni. 

Egy új rendszer igyekszik kitalálni, mit szeretne a vásárló. A kép illusztráció. Fotó: Depositphotos
Egy új rendszer igyekszik kitalálni, mit szeretne a vásárló. A kép illusztráció. Fotó: Depositphotos

Egy digitális kapcsolatteremtési megoldásról van szó, amelyet a Samsung Electronics Italia és a Next14 informatikai vállalat alkotott. A rendszer hardvere és szoftvere egy társalgási marketingplatformban kapcsolódik össze. Az egyik cél az, hogy kapcsolatot teremtsenek a vevőkkel a termékek vásárlása során. A megoldást először a Ringo kekszmárka termékeinél tesztelték a Carrefour Milánó déli külvárosában, Assagóban lévő áruházában.

Egy, a márkának fenntartott képernyőt helyeztek el a termékek mellett, ezen ment az interaktív műsor. Az interaktivitást pedig úgy kell érteni, hogy a képernyőt a Next14 érzékelőivel vették körbe, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárlók kvázi főszereplővé váljanak egy személyre szabott szórakoztató műsorban. 

A rendszer elindításának másik célja: figyelni a boltban keresgélő vevőket, hogy adatokat gyűjtsön róluk, majd ezeket valós időben feldolgozni. Ennek eredményeként aztán személyre szabott módon szórakoztathatja a boltban elhelyezett ketyere a közelébe kerülő vásárlókat. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Örömteli hír érkezett a magyar benzinkutakról
Privátbankár.hu | 2024. április 29. 11:24
Olcsóbb lesz megtölteni a tankokat. 
Vásárló Bevetik a "mindent tudó" tanácsadót az élelmiszereknél
Privátbankár.hu | 2024. április 28. 15:28
Komoly változás jöhet az élelmiszer- és italpiacon, miután minden vállalat a mesterséges intelligenciára támaszkodva akar versenytársai fölé kerekedni. 
Vásárló Használtcikk-forradalmat hirdet a Decathlon
Buksza blog | 2024. április 28. 14:41
Magasabb szintre emeli használtcikk-üzletét a Decathlon.
Vásárló Ki lehet mosni a legkoszosabb ruhákat is 15 perc alatt?
Buksza blog | 2024. április 28. 12:57
A távmunka egyik kevésbé ismert mellékhatása, hogy sokan többet sportolnak, amihez nem az öregebb pólókat használják, hanem az úgynevezett athleisure ruházatot. Ennek is van azonban egy mellékhatása.
Vásárló Meglepő újdonsággal állt elő az Aldi, mérföldkő lehet a boltlánc életében
Buksza blog | 2024. április 28. 08:33
Az Aldi és építőipari beruházó partnere új szintre emelte Németországban közös tevékenységét azzal, hogy többre vállalkozott egyszerűen egy új áruház felépítésénél. A bolt felett lakóház épült.
Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Csempésszünk egy kis zöldet bárhová!
Márkázott tartalom | 2024. április 22. 16:32
A szép, zöld, gondozott fűfelület nagyon vonzó és kellemes látványt nyújt. Azonban tény, hogy sok odafigyelést is igényel. A rendszeres fűnyírás, öntözés, esetlegesen a gyomirtás vagy a különféle növényvédelmi kezelések időt és energiát igényelnek. Emellett költségesek is, és még a környezetet is terhelik.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG