BUX
36 591.83
-0.45%
-165.00
OTP
11 070.00
-0.27%
-30.00
MOL
1 770.00
-0.84%
-15.00
RICHTER
7 200.00
-0.41%
-30.00
MTELEKOM
383.00
-0.26%
-1.00
 
TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
2015. április 27. 11:08

Az Y-generációról gyakran hallani, hogy csak magával foglalkozik - egy kutatócsoport szerint azonban ők alakítják a jövő márkáit.

Az Economist Group kutatásban vizsgálta az 1980 és 1995 között született Y-generációt, amelyről úgy vélik, hogy a legérzékenyebb médiageneráció eddig.

A kutatások alapján egyáltalán nem érdektelen a csoport, sőt: ők határozzák meg a tech, marketing és média szektorban, hogy milyen hirdetések működnek az új platformokon és melyek vannak halálra ítélve.

Két fontosabb csoportot különített el a kutatás, a felerősítőket és a gen-narrátorokat. Az előbbi nem új jelenség: ők azok a véleményvezérek vagy hírességek, akik rengeteg emberhez juttathatnak el egy üzenetet, bármilyen témában, így irányítva figyelmet a tartalomra.

A gen-narrátor azonban új csoport, bár már ők teszik ki a felhasználók 19 százalékát. Ők azok a fiatalok, akik leginkább a technológia, politika, környezet és gazdaság témájáról beszélnek egy sokkal szűkebb körnek, de fókuszált témával. Véleményükre követőik jobban figyelnek, mint a felerősítőkére, ezért az Economist Group szerint ez a csoport lehet a leginkább alkalmas arra, hogy márkák nagyköveteik legyenek.

A gen-narrátorok ugyanis előszeretettel beszélnek olyan termékekről, amelyeket szeretnek és használnak. Sokkal több hírt fogyasztanak elődeiknél a megfelelő tájékozottságért, de aztán saját képükre formálják a számukra fontos információkat, hogy továbbadják követőiknek.

A kutatók szerint ha a márkák okot adnak arra, hogy szeressék gen-narrátorok a termékeket és lehetőségük van beszélni róluk, kiváló márkanagykövetek lehetnek a jövőben, alacsony költségen.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Vásárló Nincs maszk? Leszállíthatják a BKK járatairól
Privátbankár.hu | 2020. augusztus 14. 07:56
Lazul a maszkviselési fegyelem.
Vásárló Drágulnak az üzemanyagok - mire lehet számítani a kutakon?
Privátbankár.hu | 2020. augusztus 10. 11:43
Aki tankolni akart, jobban jár, ha még szerdáig elintézi.
Vásárló Durván elszálltak az élelmiszerárak: 10 százalék fölé került az éves áremelkedés
Gáspár András | 2020. augusztus 10. 06:04
Bár a kosarunkat szinte forintra ugyanannyiért tölthetjük meg most, mint egy hónappal ezelőtt, a kép csalóka: két és fél éve nem mértünk akkora éves áremelkedést a hazai hipermarketekben, mint most augusztusban. A három vizsgált hazai hipermarket mindegyikében legalább 10 százalékkal emelkedett a Privátbankár Árkosár ellenértéke; a vizsgált termékek felénél két, az alma esetében három (!) számjegyű az áremelkedés.
Vásárló Az utazási irodák menteni akarják a menthetőt
Privátbankár.hu | 2020. augusztus 8. 19:15
A koronavírus miatti globális leállás legnagyobb vesztesei között természetesen ott találjuk az utazási irodákat. Mit tehet egy iparág, amely a határok átlépéséből él, egy olyan időszakban, amikor az összes ország bezárt? Megpróbálja valahogy kihúzni, amíg tisztul a kép, és újra zöld jelzést kapnak az útlevelek, addig pedig – tulajdonképpen érthető módon – hallgat.  
Vásárló Lehetséges külföldi munkát találni nyelvtudás nélkül?
Márkázott tartalom | 2020. augusztus 3. 12:45
Bár a vírusválság megakasztotta a szabad mozgást a világban, még mindig sokan gondolkoznak külföldi munkavállaláson. De lehet-e külföldi munkát találni nyelvtudás nélkül?
Vásárló Nyáron is táplálkozhatsz egészségesen
Márkázott tartalom | 2020. augusztus 3. 10:17
Végre itt az igazi nyár, amikor szinte az ember nem is kíván semmilyen nehéz és bonyolult ételt. Ez annak is köszönhető, hogy a testünk a meleg miatt nem kíván semmi olyat, amit nehezen lehet emészteni. Éppen ezért a legjobb, ha inkább a zöldségekre és hasonló finomságokra koncentrálunk a fokozott folyadékpótlás mellett.
Vásárló 5 hasznos tipp mikrohullámú sütő vásárlásához
Márkázott tartalom | 2020. augusztus 2. 10:22
A mikrohullámú sütő minden konyha egyik leggyakrabban használt praktikus eszköze, sokan mégsem fordítanak elegendő figyelmet a kiválasztására, pedig az egyes típusok között igen jelentős különbségek lehetnek.
Vásárló Így rendeltünk online a járvány alatt
Kollár Dóra - Valkai Nikoletta | 2020. augusztus 1. 11:44
A GKI Digital mérései szerint a koronavírus okozta járványhelyzet miatt március közepe és április vége között több mint 50 ezer új vásárló jelent meg a magyar online kiskereskedelmi piacon, így az aktív online vásárló felnőtt lakosság száma elérte a 3,35 millió főt. De nem csak a digitális világhoz köthető vállalatok tudtak nőni a vírusválság idején.
Vásárló Ezért bizonyulhat okos döntésnek a hővisszanyerős szellőztető rendszer használata
Márkázott tartalom | 2020. augusztus 1. 10:27
Miként lehet hatékonyan és szemmel láthatóan csökkenteni a fűtési rendszer működése közben akaratlanul is fellépő hőveszteséget? Erre a kérdésre ad egyértelmű választ a hővisszanyerős szellőztető rendszer alkalmazása.
Vásárló Kerékpáros computer, amely segít az előtted álló célok elérésében
Márkázott tartalom | 2020. július 31. 10:44
A kerékpározás sokaknál több, mint szabadidős kikapcsolódást jelentő tevékenység. Vannak, akik versenyszinten foglalkoznak a sportággal, és céljuk a győzelem elérése, méghozzá teljesítményük folyamatos monitorozása és fokozása mellett.
Friss
hírlevél