2p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Y-generációról gyakran hallani, hogy csak magával foglalkozik - egy kutatócsoport szerint azonban ők alakítják a jövő márkáit.

Az Economist Group kutatásban vizsgálta az 1980 és 1995 között született Y-generációt, amelyről úgy vélik, hogy a legérzékenyebb médiageneráció eddig.

A kutatások alapján egyáltalán nem érdektelen a csoport, sőt: ők határozzák meg a tech, marketing és média szektorban, hogy milyen hirdetések működnek az új platformokon és melyek vannak halálra ítélve.

Két fontosabb csoportot különített el a kutatás, a felerősítőket és a gen-narrátorokat. Az előbbi nem új jelenség: ők azok a véleményvezérek vagy hírességek, akik rengeteg emberhez juttathatnak el egy üzenetet, bármilyen témában, így irányítva figyelmet a tartalomra.

A gen-narrátor azonban új csoport, bár már ők teszik ki a felhasználók 19 százalékát. Ők azok a fiatalok, akik leginkább a technológia, politika, környezet és gazdaság témájáról beszélnek egy sokkal szűkebb körnek, de fókuszált témával. Véleményükre követőik jobban figyelnek, mint a felerősítőkére, ezért az Economist Group szerint ez a csoport lehet a leginkább alkalmas arra, hogy márkák nagyköveteik legyenek.

A gen-narrátorok ugyanis előszeretettel beszélnek olyan termékekről, amelyeket szeretnek és használnak. Sokkal több hírt fogyasztanak elődeiknél a megfelelő tájékozottságért, de aztán saját képükre formálják a számukra fontos információkat, hogy továbbadják követőiknek.

A kutatók szerint ha a márkák okot adnak arra, hogy szeressék gen-narrátorok a termékeket és lehetőségük van beszélni róluk, kiváló márkanagykövetek lehetnek a jövőben, alacsony költségen.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
Vásárló Tarol a magyar Lidl: naponta több mint 4 milliárdnál tart a boltlánc
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 07:55
Utcahosszal vezet a Lidl. 
Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG