Hirdetés
KKV Szuperkedvezményes reklámfelületekkel támogatják a kkv-kat
PR | 2020. június 11. 10:18
Közösen, egymást segítve törhetnek ki a járvány-krízisből a vállalkozások a Ringier Axel Springer Magyarország kiadó üzletélénkítő akciójával. A koncepció társadalmi és iparági összefogáson alapszik: segíts magadon vállalkozóként és tedd ugyanezt egy másik vállalkozással is! Ehhez a kiadó óriási elérésű reklámfelületekkel járul hozzá.
Vásárló Facebook: ingyenes, de rengeteg pénzbe kerül
Privátbankár.hu | 2020. január 14. 09:25
Van egy mondás, miszerint ha valami ingyenes, ott Te magad vagy az áru.
Vállalat Pofátlanul átvágott mindenkit a Google: még mindig gyűjtik az adatokat?
Privátbankár.hu | 2018. augusztus 22. 20:30
Úgy tűnik, a vállalatóriás mégsem tett eleget a hatályos törvényeknek és továbbra is megőriz minden személyes információt az általunk meglátogatott helyekről. A vizsgálat alapján be is perelik a céget, mivel megkerülte a nemrégiben bevezetett rendelkezést a személyes adatok gyűjtésével és tárolásával kapcsolatban. Összeszedtünk pár tippet, ami segíthet megvédeni az internetre felvitt adatainkat.
Vállalat Fordult a kocka: veszteséget generál más cégeknek a YouTube?
Privátbankár.hu | 2018. május 11. 10:38
A kényes tartalmú videók miatt egyre több cég vonja vissza a hirdetéseit a platformról.
KKV Katás vállalkozó vagy? Komoly bírság fenyeget, ha ezt benézed
Privátbankár.hu | 2018. április 17. 14:33
Sok katás kisvállalkozást fenyeget bírság, mert a külföldről igénybevett szolgáltatások után – mint például a Facebook hirdetés - nem fizetnek áfát, holott kellene.
Vásárló Megint belehúztak: te is benyaltad volna az áprilisi tréfát?
Privátbankár.hu | 2018. április 1. 15:59
A vevő géntérképe alapján testreszabott egyedi autót ígér a vasárnapi brit sajtót elöntő hirdetési kampányában a német BMW autógyár. Ők ilyenkor mindig kitalálnak valamit...
Vállalat Új vizekre evez a Google - forradalmasítják a reklámipart?
Privátbankár.hu | 2018. február 17. 17:01
A hagyományos reklámok után ma már a okostelefonokra eljuttatott hirdetésekben van a legnagyobb lehetőség, a versenyhelyzet megtartása miatt azonban sok dologról kell lemondania az Alphabet-nek.
Vásárló Kihasználják, hogy fázunk: gyanús hirdetőkre vadászik a hatóság
Privátbankár.hu | 2018. február 14. 09:57
A Nébihnél folyamatosan ellenőrzik az internetes tűzifahirdetéseket.
Makro / Külgazdaság Egyre biztosabb: az oroszok miatt nyert Trump a választásokon?
Privátbankár.hu | 2017. október 4. 09:17
Sikerült két kulcsfontosságú államot Clinton ellen fordítani a kamuhírekkel.
Makro / Külgazdaság Simicska Lajos színre lépett a plakátháborúban
Privátbankár.hu | 2017. szeptember 27. 14:10
A vállalkozó cégei mostantól nem foglalkoznak politikai és közéleti célú reklámokkal.
Személyes pénzügyek Miért nem szabadulsz meg végre felesleges holmijaidtól?
Privátbankár.hu | 2017. június 30. 15:15
Ilyenkor sokan csinálnak nagytakarítást, lakásfelújítást, átrendezést, ami remek alkalom arra is, hogy megszabaduljunk felesleges, nem használt tárgyainktól, holmijainktól. Az internet ebben is nagy segítségünkre lehet, az akadály pedig: saját magunk. Kísérletet teszünk áttekinteni a lehetőségeket.
Vállalat Tehetetlen az állam – a Facebook és a Google szántja be Magyarországot?
Privátbankár.hu | 2017. május 9. 14:21
A reklámadó a multiknak kedvez, milliárdokat bukik rajtuk a költségvetés.
Pénzügyi szektor Különös módon kér bocsánatot a Deutsche Bank
Privátbankár.hu | 2017. február 6. 13:45
Újsághirdetéseken keresztül próbálják újjáépíteni a megingott bizalmat.
Vállalat Bekeményít a Google – vége a felugró hirdetéseknek?
Privátbankár.hu | 2016. augusztus 25. 11:51
Januártól más világ vár a weboldalakra, komoly büntetés jár majd a rosszul kihelyezett, vagy idegesítő hirdetésekért.
Makro / Külgazdaság Orbán üzent a briteknek: hirdetésben kampányol az EU mellett - Frissítve
Privátbankár.hu | 2016. június 20. 11:48
A britek maradása mellett kampányol a magyar kormány.
Vásárló Kamu állítások, nem létező gyógyhatás: sok az átverős reklám
Privátbankár.hu | 2016. május 3. 15:25
2000 ezernél is több reklámot vizsgált meg az NFH.
Vállalat Fordulat Magyarországon: az internet legyőzte a tévét
Gáspár András | 2016. március 2. 10:24
Mozgalmas év volt a magyar reklámpiacon: komoly jogszabályváltozások és évtizede nem látott tulajdonosi átrendeződések hoztak izgalmakat 2015-ben. Az állam is átrendezte sorait, eközben 13 százalékkal visszafogta reklámköltéseit. Összesen 194 milliárd forintot költöttek magyarországi reklámra a szereplők – ennek felét külföldi ügyfelek adták.
Vállalat Átverések, hazug állítások: elképesztő, mennyi reklámot tiltott le a Google
Privátbankár.hu | 2016. január 22. 15:49
Ha minden letiltott reklámot csak egy másodpercig néznénk, 25 évig ülhetnénk a monitor előtt.
Vállalat Letarolja a reklámpiacot a mobil
Privátbankár.hu | 2015. november 18. 11:11
Növekedik a hazai digitális reklámpiac, amelyet leginkább a mobilos bővülés húz.
KKV Meghökkentő kiskapuk: ezt az adót is elkerülhetjük
Privátbankár.hu | 2015. november 5. 08:07
Moziban adómentesen reklámozhatunk, de kertmoziban nem; nyilvános kivetítőn is megúszhatjuk az adófizetést, ha nem az utcán helyezik el - az viszont nem baj, ha az utcáról is látszik. Némi odafigyelést igényel, de még mindig megúszhatjuk a reklámadót - íme 6+1 tipp!
KKV Egyre kisebb a hatása, cserébe marha drága - ez a cégek baja a Facebookkal
Privátbankár.hu | 2015. június 1. 08:43
A kkv-k Facebook-hirdetési stratégiáit vizsgáló kutatásból kiderül, hogy szinte már minden cégnek van profilja, és komoly pénzeket költenek a közösségi oldalon.
Vásárló Őket csábítsd el, ha sikeres márkát akarsz építeni
Privátbankár.hu | 2015. április 27. 11:08
Az Y-generációról gyakran hallani, hogy csak magával foglalkozik - egy kutatócsoport szerint azonban ők alakítják a jövő márkáit.
Makro / Külgazdaság Viszlát, tévé? Online hirdethetünk a legtöbbet
Privátbankár.hu | 2015. március 31. 09:05
Idén végleg letaszíthatja a reklámköltés arannyal kivert trónjáról a televíziót az internet. A növekedés lassulhat, de stabil.
KKV Ezért éri meg a Facebookon hirdetni - mire figyeljünk oda?
Gáspár András | 2014. október 16. 12:33
A Facebook a magyarok egyik legkedveltebb márkája, rengeteg időt töltünk el az oldalon, és még a reklámok is kevésbé zavarnak minket a hírfolyamunkban. Miben jobb a Facebook, mint a többi hirdetési felület, miért itt költsük el a pénzünket? Hogyan legyünk hatékonyak, mire figyeljünk oda?
Vásárló A traktor és a ló a sláger az interneten
Privátbankár.hu | 2014. január 19. 14:00
A 2013-as trendeket nézve azt hinnénk, hogy az apróhirdetési oldalakon is a számítástechnikai cikkek és az okostelefonok iránt érdeklődtek a leginkább, de nem! Meglepő, de a Jófogás.hu keresési statisztikái szerint tavaly Simson motorra, babakocsira és fehérorosz traktorra vágytak a legtöbben, előkelő helyen szerepelt a ló is.
KKV Változik a Facebook: törölnek egy vitatott funkciót
Privátbankár.hu | 2014. január 11. 14:02
A Facebook eddigi legvitatottabb hirdetési formátuma búcsúzik el tavasszal - számol be a hwsw.hu a Facebook fejlesztői fóruma alapján.
Vásárló Valódinak látszó valódi! Ha autót vesz, így kerülheti el az átverést
Privátbankár.hu | 2013. július 25. 12:00
Egyre hitelesebbek az átverésre játszó hirdetések. Ahhoz, hogy a lehető legkevesebb embert tévesszenek meg a csalók, az eladóknak és a leendő vevőknek is körültekintően kell eljárniuk. A vevőknek például továbbra is aranyszabály, hogy hirdetés alapján ne fizessenek előleget senkinek.
Vásárló Kinek kell? Egyre kevesebb az ingyenes reklámújság
Privátbankár.hu | 2013. január 29. 13:50
Tavaly 10 százalékkal csökkent a kiadott ingyenes reklámújságok száma, legnagyobb mértékben a diszkontok esetében.
Makro / Külgazdaság Cséfalvay az IMF-es plakátokkal dicsekedett Berlinben
Privátbankár.hu | 2012. november 9. 12:09
A magyar fél "viszonylag világosan" bemutatta álláspontját, "még néhány plakáttal is" nyilvánvalóvá tette, hogy meddig kíván elmenni az IMF-EU-tárgyalások során - mondta Cséfalvay Zoltán, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) államtitkára, aki szerint a megállapodás nem csodaszer.
Makro / Külgazdaság Giró-Szász: A kormány nem az IMF ellen harcol a hirdetésekben
Privátbankár.hu | 2012. október 9. 15:10
Az állampolgárok minél pontosabb és szélesebb körű tájékoztatását szolgálja a kormányszóvivő elmondása szerint az a Miniszterelnökség által megrendelt médiakampány, amely az IMF-EU-tárgyalásokkal kapcsolatban indult kedden. Giró-Szász András rögzítette: a kormány nem az IMF ellen harcol.
Vásárló Legtöbbször borral csábítanak a reklámújságok a vásárlásra
Privátbankár.hu | 2012. január 25. 18:33
A GfK Hungáriának az akciós újságok piacát figyelemmel kísérő Leaflet Monitora szerint a kereskedők egyre több terméket hirdetnek egyre kevesebb, ám némiképp terjedelmesebb saját kiadványokban. A vásárlókat csalogató akciós élelmiszer-kategóriák sorát az italok vezetik, főképpen a bor.
hírlevél