A YouTube-ot is birtokló Google reagálva jelentette, hogy a partnerekkel együtt dolgoznak már az ilyen tartalmak szűrésére. A Cisco arra reagálva hozta a döntést, miután a CNN egy riportjában lehozta, hogy mintegy 300 nagyhírű vállalat, köztük a Cisco neve is felbukkant szélsőséges tartalmak videóin, hirdetés formájában. Ez viszont a cég hírneve mellett veszteséget is okoz a cégnek, hiszen a hirdetések visszavonása mellett adott esetben a hírnéven esett csorbából is negatív tételek keletkezhetnek a jelentésben.
Több millió videót törölt a YouTubeAz utóbbi időszakban számos kritika érte a vállalatot, amiért teret ad a szélsőséges, erőszakot promotáló tartalmaknak. Az új programok segítségével minden hónapban videók millióit törlik az oldalról, sok esetben azonban még mindig komoly fejtörést okoz, valóban káros vagy hamis-e az adott tartalom. Szélsőséges csoportok, gyűlöletkeltés és gyermekvédelem - ezek az oldal legnagyobb ellenségei idén. A Privátbankár.hu cikkéért kattints ide! >>> |