3p
A vevő géntérképe alapján testreszabott egyedi autót ígér a vasárnapi brit sajtót elöntő hirdetési kampányában a német BMW autógyár. Ők ilyenkor mindig kitalálnak valamit...

Április elsejei hirdetés

A féloldalas hirdetések szerint a BMW legújabb találmánya a DNA Configurator - vagyis egy olyan tervezési mechanizmus, amely a vásárlójelölt DNS-mintája alapján állítja össze a vevő egyéni adottságainak leginkább megfelelő felszereltségű autót.

Az érdeklődőknek mindössze annyit kell tenniük, hogy megnyalják a hirdetés bal alsó sarkában feltüntetett, stilizált DNS-molekulaábrát, és a nyálmintát elviszik a BMW hozzájuk legközelebb eső géntechnológiai központjába (BMW Genetic Engineering Centre).

A központ szakértői a mintából kinyert DNS-kód alapján olyan autókonfigurációt dolgoznak ki, amely a belső tér legapróbb részleteitől a vevőjelölt biológiailag meghatározott vezetési stílusához alkalmazkodó sebességváltó-áttételekig mindenben a majdani tulajdonos adottságaihoz igazodik.

A hirdetés így nézett ki (alul a megnyalandó-beküldendő rész):

Ajánlottak már királyi babakocsit is

A BMW már korábbi április 1-jéken is kínált különleges, kizárólag erre a napra "kifejlesztett" modelleket. A cég 2013-ban ezen a napon például arról tájékoztatta a brit újságolvasókat, hogy Vilmos herceg, a brit trón majdani várományosa és akkor még első - jelenleg immár harmadik - gyermekükkel várandós hitvese, Katalin hercegnő elsőszülöttjének érkezése alkalmából P.R.A.M. márkanéven vászontetős, két- vagy négykerék-meghajtású babakocsit hozott forgalomba korlátozott példányszámban a brit piacon.

A P.R.A.M. ("pram" angolul: babakocsi) rövidítés feloldása Postnatal Royal Auto Mobile, vagyis szabad fordításban az újszülött világra jötte után használatos királyi önjáró volt. A hercegnői rózsaszín (Princess Pink) vagy királyi kék (Royal Blue) kivitelben kínált babajármű természetesen légkondicionált, és alapfelszereltségként kihúzható zászlórudakkal is ellátták. A luxuskivitelű babakocsit N.A.P.P.I.E. rendszerű ("nappy" angolul: pelenka) motorral szerelte fel a gyártó. Ez nem más, mint a Nanny-Assisting Petrol-Powered Injection Engine, vagyis a dajkakímélő benzinüzemű üzemanyag-befecskendezéses motor.

Ami tényleg hasznos lenne: beszólni a többi autósnak

Egy korábbi április 1-jei hirdetésében a bajor autógyár arról értesítette brit vevőit, hogy beszédes szélvédővel ellátott járműveket készül forgalmazni Nagy-Britanniában, lehetővé téve a sokoldalú kommunikációt a külvilággal. A sofőrnek csak annyi a dolga, hogy hangosan kimondja, amit a közlekedés többi részvevőjével tudatni szeretne, vagy amit róluk gondol, és mondandóját a szélvédőbe ágyazott mikrorészecskék azonnal jól olvashatóan, hatalmas betűkkel kiírják az üvegfelületre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG