2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ma már nem lehet kérdés egy vállalkozás számára, hogy jelen legyen a Facebookon. De vajon melyik célcsoportra éri meg fókuszálni?

Az ArvaliCom kommunikációs ügynökség tavalyhoz hasonlóan újra  elvégezte Facebook kutatását, amelyben a felhasználók közösségi médiához kapcsolódó szokásait vizsgálta.

A közel ezer résztvevő körében végzett kutatásból kiderült, hogy messze nem a fiatalok a közösségi oldal függői, hanem a szüleik. Leginkább a negyven év felettiek növelték a közösségi oldalon eltöltött idejüket, Az összes korosztályban nőtt a Facebook használat, az oldal népszerűsége nem csökkent, így továbbra is őrzi a legnépszerűbb közösségi oldal címet.

Az oldalt a megkérdezettek 76 százaléka kedveli, de még azok gyakran becsekkolnak, akik egyáltalán nem fogékonyak rá.

Legritkábban tableten nézik, de az okostelefon már megelőzi a számítógépet.

Akkor kinek is?

A 40 feletti korosztály még fogékony a reklámokra, viszont már ők is egyre gyakrabban nézik mobilon a falukat, így érdemes lehet erre az eszközre optimalizálni a hirdetéseinket. A fiatalok is használják a felületet, ugyanakkor ők elutasítják a reklámokat és tudatosan próbálnak megszabadulni tőlük

A válaszadók fele úgy vélte, hogy komoly kihívó vannak a Facebooknak, a tiniknél például a legsikeresebb marketingeszköz manapság az önmegsemmisítő fotókkal operáló Snapchat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló Hogyan egyensúlyozz teljesítmény és pihenés között az üzleti életben?
Márkázott tartalom | 2025. július 3. 13:46
A mai üzleti világban gyakran előfordul, hogy a teljesítményt minden elé helyezzük, még akkor is, ha ez hosszú távon a jóllétünk rovására megy. Valójában az igazi siker kulcsa abban rejlik, mennyire tudatosan képes valaki pihenni és regenerálódni. A határidők betartása nem elég, figyelmet kell fordítani arra is, hogyan lehet feltöltődni a mindennapi terhek okozta stressz után.
Vásárló Mit üzen a cégéről, ahogyan a véleményekre reagál?
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 12:00
Amikor valaki új szolgáltatót keres, az első útja gyakran a Google vagy a Facebook értékelésekhez vezet. Ez az első benyomás pillanatok alatt eldöntheti, hogy az érdeklődőből lesz-e vásárló. Az online térben a visszajelzések nemcsak szavak, hanem bizonyítékok. A minőségre, a hozzáállásra, és arra, hogy egy vállalkozás valóban figyel-e ügyfeleire.
Vásárló A szemüveg helyes ápolása a lehető legegyszerűbben
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 11:23
A szemüvegesek számára nem csupán egy stílusos kiegészítő a szemüveg, hanem mindennapjaik fontos kelléke. Ha nem vigyáznak rá megfelelően, az akár az életminőségük romlásához is vezethet. 
Vásárló LED izzók: a modern otthon kedvenc fényei
Márkázott tartalom | 2025. július 1. 12:50
Az ember gyakran elgondolkodik azon, hogyan tehetné még hangulatosabbá a lakását. Az enerigatakarékos technológiák, mint például a LED izzók, egyre népszerűbbek a fenntarthatóság iránt elkötelezett háztartásokban. A hagyományos fényforrások helyett sokan döntenek a melegséget sugárzó sárga LED izzók mellett, amelyek nemcsak hogy energiatakarékosak, hanem otthonunk eleganciáját is növelik. A sárga fényben fürdő helyiségek valódi komfortérzetet teremtenek.
Vásárló Segítség a hétköznapok hősnőinek – így lehet könnyebb a házimunka
Márkázott tartalom | 2025. július 1. 11:18
A mai világ egyre többet beszél az egyenlőségről, mégis sok otthonban ugyanaz a régi forgatókönyv ismétlődik: a háztartás terhei szinte teljes egészében a nőkre nehezednek. A mosás, a főzés, a takarítás és az ezekkel járó döntések észrevétlenül falják fel az időt és az energiát.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG