1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Agrármarketing Centrum útnak indította „Szigorúan ellenőrzött malacok” című reklámkampányát, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a csomagolt és füstölt sertésárun érdemes keresni az ovális hatósági pecsétet és abban a HU országjelet. Ez nemcsak a termék minőségére nézve jelent garanciát, hanem jó eséllyel azt is jelenti, hogy a termék gabonaalapú takarmányon hizlalt magyar sertésből készült.

„Szigorúan ellenőrzött malacok” feliratú, a hatósági állatorvosi pecsétet imitáló kreatív anyagokkal kezdődött az Agrármarketing Centrum (AMC) idei magyarsertés-kampánya. Ennek célja, hogy felhívja a figyelmet a HU jelet tartalmazó ovális hatósági állatorvosi pecsétre. „A hatósági állatorvosi pecsét minden húskészítményen megtalálható a csomagolt árutól a kolbászokon át a füstölt húsokig, a közepében található országjel pedig mindig pontosan jelöli a termék származását, ezért ez a legbiztosabban használható jelölés az eredet meghatározására” – indokolja dr. Simon Péter, az AMC igazgatója.

A pecsét garanciát jelent arra, hogy a termék rendszeresen ellenőrzött magyar feldolgozótól került a boltba, és jó eséllyel azt is jelenti, hogy a termék alapanyaga is magyar volt. A fogyasztók szempontjából ez azért fontos, mert a magyar sertéseket a mai napig gabonaalapú takarmányon hizlalják, ez pedig döntő módon befolyásolja a hús minőségét. „A mesterséges tápokon nevelt malacok húsa vizenyősebb, sütéskor sokat veszít súlyából, és a gabonával etetett állatokéhoz képest íztelen: hiányoznak belőle azok a zamatok, amiket a magyar közízlés sertéshúsként azonosít” – mondja Éder Tamás, a Hússzövetség elnöke.

(Fotó: Wikimedia Commons)

A hazai alapanyag nemcsak a takarmány minősége miatt, hanem az utaztatás miatt is fontos. Az importsertések ugyanis általában élőállatként érkeznek az országba, a hosszú utaztatás pedig rendkívüli módon megviseli az állatok szervezetét. Az ilyen állatok hidegben átfagyva, melegben kiszáradva, de mindenképpen legyengülve, stresszes állapotban kerülnek a vágóhidakra, mert arra sehol sincs kapacitás, hogy a vágás előtt pihentessék őket. Húsuk ezért kevésbé lesz omlós, mint a kisebb távokon szállított magyar állatoké. Így nemcsak a zamatosabb íz, de a jobb állag is amellett szól, hogy a magyar húst válasszuk - írják.

Az egy hónapos integrált kampány a 360 plakát mellett rádiós és televíziós PR-riportokkal, sajtó- és online felületeken elhelyezett PR-cikkekkel, valamint bannerekkel operál, amelyek a www.vöröshús.hu oldalra mutatnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG