Agrár Marketing Centrum
Vásárló Jaj, a koleszterinem… a böllérek disznóevésre biztatnak 
Privátbankár.hu | 2015. március 7. 14:49
Harmadik éve folyamatosan növekszik a sertéslétszám és az ágazatba bekapcsolódó családi gazdaságok, valamint vállalkozások száma Magyarországon - jelentette ki a földművelésügyi miniszter szombaton Abádszalókon. Aki hazafi, több disznót eszik?
Agrár Bort csak ezer forint alatt - te hány magyar borvidéket tudnál felsorolni? 
Privátbankár.hu | 2014. november 9. 10:08
A válaszadók 65,5 százalékának vannak kedvenc borai, azok aránya viszont, akik mindig ugyanazoktól a termelőktől vásárolnak, ettől elmarad, csak 35,8 százalék - derül ki az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) legfrissebb kutatásából. A magyarok nem igazán ismerik az ország borvidékeit, és a többség egy ezrest sem szívesen ad egy üvegért - kivéve, ha ajándékba veszi.
Agrár Tíz éve nem álltunk ilyen jól a németekkel 
Privátbankár.hu | 2014. január 17. 13:39
Kardeván Endre szerint az agrárexport tavaly egymilliárd euró fölé nőtt.
Vásárló Útnak indultak a szigorúan ellenőrzött malacok 
Privátbankár.hu | 2012. április 4. 11:46
Az Agrármarketing Centrum útnak indította „Szigorúan ellenőrzött malacok” című reklámkampányát, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a csomagolt és füstölt sertésárun érdemes keresni az ovális hatósági pecsétet és abban a HU országjelet. Ez nemcsak a termék minőségére nézve jelent garanciát, hanem jó eséllyel azt is jelenti, hogy a termék gabonaalapú takarmányon hizlalt magyar sertésből készült.
Vásárló Idén 600 millió forint jut bormarketingre 
Privátbankár.hu | 2012. január 20. 07:17
Simon Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója elmondta, hogy idén bormarketingre, a magyar borok népszerűsítését előmozdító rendezvényekre, pályázatokra mintegy 600 millió forint áll rendelkezésre, melyet az "általános adóbevételekből" fognak fedezni.
Vásárló Ünnepi mámor: jól fogytak a magyar borok adventkor 
Privátbankár.hu | 2012. január 19. 12:22
Sikerrel zárult az Agrármarketing Centrum és a Közösségi Bormarketing Alap adventi borkampánya, melynek célja volt, hogy az akciósorozat keretén belül az élelmiszer-áruházak polcairól minél több minőségi magyar bort tegyenek kosarukba a vásárlók. A borkampány nagyot lendített a borágazat hazai sikerein.
Vásárló Elzárt csapok: komoly gondban a borfesztiválok - interjú 
Privátbankár.hu | 2011. június 16. 07:00
A 2010-es év nagyon rossz évjárat volt a magyar borászoknak: sem mennyiségben, sem minőségben nem sikerült hozni egy átlagos év eredményeit. A fesztiválok költségvetésének szűkítése esetén a kultúra is komoly léket kaphat: nem lenne szerencsés, ha a néptáncosokat valóságshow-sztárokkal kellene helyettesíteni. Interjú Zilai Zoltánnal, a Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójával.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG