Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója egy szerdai háttérbeszélgetésen elmondta: ennek megfelelően 2017 a digitális átállás éve lesz a társaság életében.
A fiatalabb (Y, Z, Alpha) generációk igényeinek kiszolgálásához új és innovatív technológiai megoldások és termékek kidolgozására van szükség, ehhez felmérik és kialakítják a digitális csatornákat - ennek érdekében az UNIQA anyavállalata tavaly mintegy 500 millió eurós digitális fejlesztési tervet fogadott el.
Nem muszáj személyesen beszélni a biztosítóval
A Magyarországon már bevezetett és a fejlesztés alatt álló új digitális megoldások a Big Data típusú elemzések mellett támogatják a biztosító és az ügyfelek közötti kapcsolatfelvétel egyszerűsítését és a gyors, hatékony biztosításkötést is. Kurtisz Krisztián hozzátette, emellett a személyes csatornák is továbbra is rendelkezésre állnak majd.