Parkolni, matricát és mozijegyet venni nem is érdemes máshogy
Az OTP Mobil friss összegzése szerint összesen több mint 2,343 milliárd forint értékben indítottak vásárlásokat 2017-ben a Simple alkalmazáson keresztül a felhasználók. Ez több mint 217 százalékos bővülést jelent az egy évvel korábbi eredményhez képest. Míg 2016-ban 416 ezer tranzakció valósult meg az OTP Mobil által fejlesztett alkalmazáson keresztül, addig tavaly ez a szám már 1,32 millióra emelkedett. Ráadásul ezek a számok nem tartalmazzák a 2017 júniusában elérhetővé vált, NFC-s technológia segítségével működő, mobilfizetésből származó forgalmat.
A felhasználók körében 2017-ben is a parkolás és az autópálya-matrica vásárlás voltak a legnépszerűbb funkciók. Előbbi szolgáltatást összesen 927 ezer alkalommal használták 468 millió forintos forgalmat generálva. Matricát pedig összesen 142 ezer alkalommal vásároltak 721 millió forint értékben. Emellett egyre többen vásárolnak mozijegyet is a Simple alkalmazáson keresztül. A tavalyi év során összesen 303 millió forintot költöttek 180 000 darab belépőre.
Érintőkártyává alakították a mobilokat
Az OTP Bank 2017 nyarán indította érintéses mobilfizetési megoldását - kezdetben csak OTP-s, szeptember óta pedig bármilyen magyar bank által kibocsátott bankkártyát lehet regisztrálni a Simple-be, így az NFC-képes telefonok gyakorlatilag érintőkártyává alakulnak (mi is teszteltük a szolgáltatást a megjelenés után >>) Azóta több mint 750 000 alkalommal több, mint 3 milliárd forint értékben vásároltak a Simple felhasználók az NFC-s technológia segítségével.
Egy év alatt 37 milliárdot fizettünk SimplePay-jel
A SimplePay, az OTP Mobil online fizetési megoldásának forgalma alig egy év alatt négyszeresére emelkedett, és 2017-ben elérte a 37 milliárd forintot. A rendszer 2016-os indulása óta eddig összesen majd 5 millió tranzakciót kezelt sikeresen, összesített forgalma pedig átlépte az 55 milliárd forintot.