Ahogy arról már korábban írtunk, hétvégén egy durva informatikai hiba miatt gyakorlatilag minden járatot töröltek a British Airways légitársaságnál, így összesen 75 ezer utas rekedt Londonban. Amellett, hogy az utasoknak alternatív megoldásokat kellett nyújtani és kárpótolni is kell őket, a légitársaság nem úszhatja meg ilyen könnyen.
A Reuters cikke szerint ugyanis magának a leállásnak és az ebből következő hírnévcsorbulásnak, valamint a kieső utasforgalomnak és a kompenzációknak köszönhetően a társaság nem kevesebb, mint 82 millió eurótól (mintegy 23,36 milliárd forinttól) esett el egyetlen hétvége alatt. Ráadásul a társaság anyavállalatának, az IAG-nak mintegy 4,5 százalékot bukott a papírja a hírek hallatán, így ennek is lesz lenyomata a British Airways teljesítményén. Ők egyébként továbbra is a „világ legjobb légitársaságaként” reklámozzák magukat.