A cég azt közölte, hogy a szeptember végével záródott három hónapban a bevétele 40,5 milliárd dollár volt, 20 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A növekmény részben a hirdetési bevételek gyors emelkedésének köszönhető. A hirdetésekből származó negyedéves bevétele elérte a 33,9 milliárd dollárt, ami 17 százalékos növekedés a tavalyi azonos időszakhoz képest. Ugrásszerűen emelkedett a felhőszolgáltatásokból származó bevétel, a tavalyi harmadik negyedévi 4,6 milliárd dollárról 6,4 milliárd dollárra nőtt.
Az Alphabet profitja 7,1 milliárd dollár, részvényenként 10,12 dollár volt. Szakértők jóval nagyobb, 8,7 milliárd dollár profittal és némileg szerényebb, 40,3 milliárd dollár bevétellel számoltak az idei harmadik negyedévre.