Az étel- és italautomaták borzalmasan népszerűek nem csak Japánban, de a világ más pontjain is, így ugyanis könnyen hozzájuthatunk valami harapnivalóhoz a nagy rohanásban. Nem csoda hát, hogy egyre több cég talál ki ötletes marketingfogásokat az automatáival kapcsolatban, néhány évvel ezelőtt a Coca Cola osztogatott ingyen kólát, azért cserébe, ha a szomjas illető megölelte a nyomásszenzorokkal és kamerákkal felszerelt eszközt.
Hasonló tervet eszelt most ki a McDonald’s is, a Bostonglobe cikke szerint a Commonwealth Avenue-n felszerelt Bic Mac automatánál az ingyen ebédért csak be kell pötyögnünk a Twitter azonosítónkát, mire a gép kitesz egy „Lesd meg ezt a Bic Macet!” posztot az üzenőfalunkra, és már ehetünk is. Az étteremlánc közlése szerint ez csak egy marketingfogás, eszükben sincs ezzel a technológiával helyettesíteni a későbbiekben az emberi munkaerőt.
Fura az automatás Big Mac? Van rosszabb! Japánban, az automaták Mekkájában az élet nem áll meg a ropinál és az ásványvíznél, ha az automaták kínálatáról van szó. Nemrég összeszedtük azt a tíz legbizarrabb dolgot, amit megkaphatunk egy marék apróért, a Privátbankár.hu cikkét itt olvashatod. >>> |