3,5 milliárd dollárra (980 milliárd forint) apadt a profit május elejétől július végéig tartó időszakban, ez több mint 15 százalékos csökkenés tavalyhoz képest. A vállalat árbevétele minimálisan, 120,2 milliárd dollárra nőtt.
A Wal-Mart részben az erős dollárral okolta a visszaesést; emiatt a külföldön szerzett bevételei kevesebbet érnek dollárra átszámítva. A cég emellett sokat költött arra, hogy ledolgozza hátrányát az online kereskedelem területén, ahol néhány versenytársa, például az Amazon, előbbre jár.
A gyenge negyedéves eredmény miatt a Wal-Mart csökkentette eredményvárakozását; e szerint az eddigi 4,70-5,05 dollár helyett részvényenként 4,40-4,70 dolláros nyereséggel számol a folyó üzleti évre. A tőzsdén kívüli kereskedelemben több mint 2 százalékkal esett a cég részvényeinek árfolyama.