BUX
37 317.04
+3.75%
+1 350.00
OTP
11 390.00
+5.46%
+590.00
MOL
2 012.00
+5.01%
+96.00
RICHTER
6 770.00
+1.80%
+120.00
MTELEKOM
394.00
-0.38%
-1.00
 
2020. május 5. 10:01

Nagy fordulatot vett a marketing iránya az elmúlt hónapokban. Járványmarketinggé változott át. A szolidaritás, a tudás ingyenes megosztása, a segítés uralkodik a tartalmakon. De ebből nem lehet bevételt szerezni. Hogyan lehet most, a soha nem tapasztalt összeomlás alatt eladható értékeket varázsolni a szolidaritásra építő marketingüzenetekből? Ez az alapvető témája a Piac & Profit – BKIK Cégmarketing 2020 című, május 14-én megrendezendő élő videókonferenciájának.

Egyre zajosabbra váltott a marketingüzenetek mennyisége, hangja, irányultsága, tartalma és műfaja.  Hol van már az élményre, érzelmekre ható marketing kora? Egy perc alatt elsöpörte a világjárvány. A hirdetésekben, kommunikácóikban, szolgáltatásokban, szakértői megnyilvánulásokban ma a szolidaritás hangja a legerősebb.

Elárasztotta a netet, a social mediát, levelezéseinket az ingyenes szakértői tartalom, a hiteles információk, az eddig pénzért adott, ingyenessé vált szolgáltatások kínálata. Persze, a webáruházak ez alól kivételek. A boltok bezárása miatt az áruvásárlás a netre tevődött át.  Ott most a megváltozott vásárlói igényekre azonnali reagálás hírleveles divatja tombol. Ki tudja, mi történik ebben a zűrzavaros világban az infotörvény és a GDPR betartásával?

Az ingyenességre, segítségre épülő kommunikáció, mint tudjuk, nem a közvetlen bevételre épít. De hosszabb távon a jövő bevételét is eltünteti. Hozzászoknak a vevők az ingyenes tartalomhoz, s eluralkodik a piaci káosz. Jó hosszú időbe telik újra az értékeket elfogadtatni és annak megfelelő árat érvényesíteni. A marketingszakma és a cégmarketing-szakemberek, cégvezetők legnagyobb dilemmája ma ezt az ellentmondást feloldani, időben átváltani a szolidaritás megtartásával és válság menedzselésével együtt az értéket is elfogadtatni képes járványmarketingre, az új hangra.

Erről szól a Piac & Profit ez évi marketingtrendekről szóló élő videókonferenciája, melynek címe: Cégmarketing – 2020.  ­Tarts velünk! Vitassuk meg, hogy ez a kényszerűség hozta új irány hová visz? Mivel gazdagszik a marketing, ha már vége lesz a vészhelyzetnek? S hogyan szerezzünk bevételt járványmarketinggel?

Az élő videókonferencia május 14-én lesz, de még utána 6 napon át visszanézhető. A programról, az előadókról, előadástémákról és a regisztrációról részletes információkért ide kattints!


Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Vállalat A CIG Pannónia Biztosító kivonul Lengyelországból
MTI | 2020. június 3. 18:08
A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. leányvállalata, a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (EMABIT) eladja a lengyel fuvarozói szakmai felelősségbiztosítás üzletágát állomány-átruházás keretében - közölte a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. a tőzsde honlapján szerdán.
Vállalat Milliárdok jártak 143 ezer munkahely megmentéséért
Kollár Dóra | 2020. június 3. 17:51
A múlt héten zárult versenyképesség-növelő pályázat jelentkezői 376 milliárd forint értékű beruházást és 143 600 munkahely megtartását vállalták, de Szijjártó Péter már jelezte, hogy újabb forrásokat fog kérni a kormánytól. Összegyűjtöttük, hogy mely cégek vehették át eddig a támogatói okiratokat.
Vállalat Koronavírus előtti szárnyalás a Wizz Airnél
MTI | 2020. június 3. 14:08
Több mint kétszeresére nőtt a diszkont légitársaság adózott eredménye a március 31-ével zárult pénzügyi évben az előző évihez viszonyítva - derül ki a társaság honlapján nyilvánosságra hozott eredménykimutatásból.
Vállalat Miért viszik ki a pénzt Magyarországról az autógyártók?
Király Béla | 2020. június 2. 17:31
A napokban a magyarországi autógyártók sorban jelentették meg tavalyi számaikat. Noha eltérően alakult a vállalatok teljesítménye, akár a forgalmat, akár a nyereséget nézzük, egyvalami mégis közös volt. A három nagy német gyökerű társaság, az Audi, a Mercedes és az Opel is kipucolta a magyar leányvállalatát, és amit lehetett, kifizetett osztalékként.
Vállalat A Gyurcsány-család a politikát választotta a biznisz helyett
Baka F. Zoltán | 2020. június 1. 15:47
Egyetlen jelentős tranzakció hozott izgalmat az egykori cégbirodalom megmaradt részében.
Vállalat Zsinórban második éve veszteséges Mészáros Lőrinc gigaberuházásra készülő vasútépítő cége
Baka F. Zoltán | 2020. május 31. 20:07
A minimum 750 milliárdos üzletre egyelőre még nem készült fel az RM International.
Vállalat Július elején indulhatnak a közvetlen charterjáratok a tengerparti üdülőhelyekre
MTI | 2020. május 31. 12:37
Aki akar, utazhat.
Vállalat Egyértelműen fickósabb, macsósabb lett Trump a sikeres SpaceX-kilövéstől
MTI | 2020. május 31. 08:17
"Nem lehetsz első a Földön, ha második vagy az űrben", mondta az amerikai elnök a sikeres indítás után, majd hozzátette, hogy az USA nem is lesz második semmiben.
Vállalat Startupokat célozna meg Áder János klímavédelmi alapítványa  
Valkai Nikoletta | 2020. május 30. 19:55
40 millió forint keretösszeggel írtak ki pályázatot, a győztes is megvan.
Vállalat Hivatalos: bevette Debrecent a BMW
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 29. 19:59
A BMW Group átvette és kifizette a leendő debreceni autógyárának a területét, az ingatlan tulajdonjogát megszerezte.
Friss
hírlevél