2p

Nagy fordulatot vett a marketing iránya az elmúlt hónapokban. Járványmarketinggé változott át. A szolidaritás, a tudás ingyenes megosztása, a segítés uralkodik a tartalmakon. De ebből nem lehet bevételt szerezni. Hogyan lehet most, a soha nem tapasztalt összeomlás alatt eladható értékeket varázsolni a szolidaritásra építő marketingüzenetekből? Ez az alapvető témája a Piac & Profit – BKIK Cégmarketing 2020 című, május 14-én megrendezendő élő videókonferenciájának.

Egyre zajosabbra váltott a marketingüzenetek mennyisége, hangja, irányultsága, tartalma és műfaja.  Hol van már az élményre, érzelmekre ható marketing kora? Egy perc alatt elsöpörte a világjárvány. A hirdetésekben, kommunikácóikban, szolgáltatásokban, szakértői megnyilvánulásokban ma a szolidaritás hangja a legerősebb.

Elárasztotta a netet, a social mediát, levelezéseinket az ingyenes szakértői tartalom, a hiteles információk, az eddig pénzért adott, ingyenessé vált szolgáltatások kínálata. Persze, a webáruházak ez alól kivételek. A boltok bezárása miatt az áruvásárlás a netre tevődött át.  Ott most a megváltozott vásárlói igényekre azonnali reagálás hírleveles divatja tombol. Ki tudja, mi történik ebben a zűrzavaros világban az infotörvény és a GDPR betartásával?

Az ingyenességre, segítségre épülő kommunikáció, mint tudjuk, nem a közvetlen bevételre épít. De hosszabb távon a jövő bevételét is eltünteti. Hozzászoknak a vevők az ingyenes tartalomhoz, s eluralkodik a piaci káosz. Jó hosszú időbe telik újra az értékeket elfogadtatni és annak megfelelő árat érvényesíteni. A marketingszakma és a cégmarketing-szakemberek, cégvezetők legnagyobb dilemmája ma ezt az ellentmondást feloldani, időben átváltani a szolidaritás megtartásával és válság menedzselésével együtt az értéket is elfogadtatni képes járványmarketingre, az új hangra.

Erről szól a Piac & Profit ez évi marketingtrendekről szóló élő videókonferenciája, melynek címe: Cégmarketing – 2020.  ­Tarts velünk! Vitassuk meg, hogy ez a kényszerűség hozta új irány hová visz? Mivel gazdagszik a marketing, ha már vége lesz a vészhelyzetnek? S hogyan szerezzünk bevételt járványmarketinggel?

Az élő videókonferencia május 14-én lesz, de még utána 6 napon át visszanézhető. A programról, az előadókról, előadástémákról és a regisztrációról részletes információkért ide kattints!


A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Trump vámjai elkaszálták a Nissant, az autógyártó a központját is eladja
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 18:25
A Nissan Motor japán autógyártó jelentős veszteséggel zárta pénzügyi évének első felét a járműeladások csökkenése, a magas amerikai vámok miatt – közölte a cég csütörtöki jelentésében.
Vállalat Ezt tervezi a német bankóriás Commerzbank gyenge eredménye után
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 17:26
A Commerzbank, a második legnagyobb német bank adózott eredménye 7,9 százalékkal csökkent az idei harmadik negyedévben éves összevetésben – áll a cég csütörtöki közleményében.
Vállalat A bolgárok már a Lukoil finomítójának átvételére készülnek – de van benne csavar
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 16:41
Bulgária jogszabályváltozást készít elő a Lukoil burgaszi finomítójának állami átvételére és értékesítésére.
Vállalat Fájó szerződésszegésre panaszkodik a Mol leányválallata
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 16:21
A szlovák Slovnaft szerint nem tud szerződés szerint szállítani a horvát Janaf.
Vállalat Csúcsra szállt az Emirates
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 13:51
Az Emirates Group csütörtökön publikálta első féléves pénzügyi jelentését, így sorozatban a negyedik olyan féléves beszámolási időszakát zárta a cégcsoport, amikor történelmi csúcsot ért el a profit.
Vállalat Elutazott a két Orbán, de a Richter pozitívan látja a közeljövőt
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 13:31
A negyedik negyedévben a működési eredményének javulására számít a Richter, így az árfolyamszűrt, tisztított EBIT (kamatfizetés és az adózás előtti eredmény) 8-10 százalékkal nőhet az év egészében.
Vállalat A bevétel nőtt, de a profit csökkent a magyar tőzsde egyik legfontosabb cégénél
Privátbankár.hu | 2025. november 6. 07:02
A forint erősödése sem jött jól a Richternek.
Vállalat Száguld a Ferrari
Privátbankár.hu | 2025. november 4. 18:15
A Ferrari olasz luxusautó-gyártó bevétele és nyeresége egyaránt nőtt a harmadik negyedévben éves összevetésben – derült ki a vállalat kedden közzétett jelentéséből.
Vállalat Már a Starbucksnak sem megy kínaiak nélkül
Privátbankár.hu | 2025. november 4. 16:19
Az amerikai kávézólánc bejelentette, hogy kínai tevékenységének irányítását eladja a kínai Boyu Capitalnak egy 4 milliárd dolláros tranzakció keretében – ez az egyik legnagyobb kínai egységeladás egy globális fogyasztói vállalat részéről az elmúlt években.
Vállalat A K&H nem hagyta szó nélkül Orbán Viktor kritikáját, kiáll az elemzőjéért
Privátbankár.hu | 2025. november 4. 15:29
A hétfői sajtótájékoztatón beszélő szakértő szavait a bank szerint tévesen interpretálták.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG