2p

Nagy fordulatot vett a marketing iránya az elmúlt hónapokban. Járványmarketinggé változott át. A szolidaritás, a tudás ingyenes megosztása, a segítés uralkodik a tartalmakon. De ebből nem lehet bevételt szerezni. Hogyan lehet most, a soha nem tapasztalt összeomlás alatt eladható értékeket varázsolni a szolidaritásra építő marketingüzenetekből? Ez az alapvető témája a Piac & Profit – BKIK Cégmarketing 2020 című, május 14-én megrendezendő élő videókonferenciájának.

Egyre zajosabbra váltott a marketingüzenetek mennyisége, hangja, irányultsága, tartalma és műfaja.  Hol van már az élményre, érzelmekre ható marketing kora? Egy perc alatt elsöpörte a világjárvány. A hirdetésekben, kommunikácóikban, szolgáltatásokban, szakértői megnyilvánulásokban ma a szolidaritás hangja a legerősebb.

Elárasztotta a netet, a social mediát, levelezéseinket az ingyenes szakértői tartalom, a hiteles információk, az eddig pénzért adott, ingyenessé vált szolgáltatások kínálata. Persze, a webáruházak ez alól kivételek. A boltok bezárása miatt az áruvásárlás a netre tevődött át.  Ott most a megváltozott vásárlói igényekre azonnali reagálás hírleveles divatja tombol. Ki tudja, mi történik ebben a zűrzavaros világban az infotörvény és a GDPR betartásával?

Az ingyenességre, segítségre épülő kommunikáció, mint tudjuk, nem a közvetlen bevételre épít. De hosszabb távon a jövő bevételét is eltünteti. Hozzászoknak a vevők az ingyenes tartalomhoz, s eluralkodik a piaci káosz. Jó hosszú időbe telik újra az értékeket elfogadtatni és annak megfelelő árat érvényesíteni. A marketingszakma és a cégmarketing-szakemberek, cégvezetők legnagyobb dilemmája ma ezt az ellentmondást feloldani, időben átváltani a szolidaritás megtartásával és válság menedzselésével együtt az értéket is elfogadtatni képes járványmarketingre, az új hangra.

Erről szól a Piac & Profit ez évi marketingtrendekről szóló élő videókonferenciája, melynek címe: Cégmarketing – 2020.  ­Tarts velünk! Vitassuk meg, hogy ez a kényszerűség hozta új irány hová visz? Mivel gazdagszik a marketing, ha már vége lesz a vészhelyzetnek? S hogyan szerezzünk bevételt járványmarketinggel?

Az élő videókonferencia május 14-én lesz, de még utána 6 napon át visszanézhető. A programról, az előadókról, előadástémákról és a regisztrációról részletes információkért ide kattints!


A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Bezár az állami posta, de nem nálunk
Privátbankár.hu | 2025. december 21. 15:30
Év végével bezár a dán állami posta.
Vállalat Komoly magyar-amerikai űripari megállapodás született
Privátbankár.hu | 2025. december 20. 08:27
A tranzakció mérföldkő a magyar-amerikai űripari kapcsolatokban, és megerősíti a 4iG pozícióit a globális kereskedelmi űriparban
Vállalat Visszalép az MVM a nagy román bevásárlástól
Privátbankár.hu | 2025. december 19. 19:59
Felbontja adásvételi megállapodását az MVM és az E.ON.
Vállalat Novemberig nagyon fölfutott a BYD gyártása
Privátbankár.hu | 2025. december 19. 19:20
A BYD az első 11 hónapban összesen 4,182 millió autót gyártott, ez 2024 azonos időszakához viszonyítva 11,3 százalékos növekedés – közölte a BYD Company Limited abból az alkalomból, hogy a cég kínai, Jinan városában működő üzemében legyártották a 15 milliomodik NEV (új energiákkal hajtott) autót.
Vállalat Örül a dán hajózási vállalat, már nem lőnek hajóira
Privátbankár.hu | 2025. december 19. 17:01
A dán hajózási vállalat, a Maersk pénteken közölte, hogy egyik hajója közel két év után először sikeresen áthaladt a Vörös-tengeren és a Báb el-Mandeb-szoroson, amelyet a jemeni húszik tartottak tűz alatt.
Vállalat A TikTok kínai tulajdonosa megállapodást kötött, hogy elkerülje az amerikai betiltását
Privátbankár.hu | 2025. december 19. 15:30
A TikTok kínai tulajdonosa, a ByteDance csütörtökön kötelező erejű megállapodásokat írt alá arról, hogy az Egyesült Államokban működő TikTok feletti irányítást egy befektetői csoportnak adja át – köztük az Oracle-nek –, ami jelentős lépés az amerikai betiltás elkerülése és az évek óta húzódó bizonytalanság lezárása felé.
Vállalat Hatalmas változás történik az OTP-s vállalkozók életében
Natív tartalom | 2025. december 19. 15:08
Hamarosan vállalatok sem érik már el az OTPdirekt internetbank befektetési szolgáltatásait, amelynek a helyét az új internet- és mobilbank, illetve az OTP SingleMarket veszi át. Az érintett cégek számára azért fontos a változás, mert a magánszemélyekhez hasonlóan a vállalkozások is egyre gyakrabban végeznek online értékpapír-tranzakciókat. 
Vállalat Elon Muskékkal is tárgyaltak Jászai Gellérték
Privátbankár.hu | 2025. december 19. 08:56
Űr- és védelmi ipari együttműködések kerültek terítékre Washingtonban.
Vállalat Év Megbízója díjat nyert a BMW Group Gyár Debrecen, az Év Ügynöksége a Brandfizz Employer Branding
PR | 2025. december 18. 10:56
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) nyolcadik alkalommal díjazta a hazai munkáltatói márkaépítés kiválóságait.  A mezőny idén is rendkívül erős volt: hét kategóriában, tizenhat iparágból érkeztek be pályázatok.
Vállalat Karácsony előtt vált meg több bolti dolgozójától az OBI
Privátbankár.hu | 2025. december 17. 17:43
Létszámcsökkentést kellett végrehajtani az OBI-nál, a dolgozókat novemberben kezdték el tájékoztatni a felmondásokról. A vállalat a következő évekre készített tervekkel indokolta a lépést. 118 fő is érintett lehet.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG