Március 24-ig nevezhetik a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásaikat a Tourism Social Media Awards versenyre. A pályázatokat turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálja el, idén a nevezés ingyenes. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének szakmai partnerségével zajló versenyen díjat kapnak a magyar hotelek legjobb Facebook és Instagram oldalai is.
Hagyományteremtő céllal indítja útjára a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt a Turizmus.com és a Fészbuker.hu. Az idei versenyen magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazza a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri. A díjakat a szervezők ünnepélyes, szakmai workshoppal egybekötött eseményen adják át 2017 tavaszán.
A TSMA díjait két fő kategóriában lehet elnyerni. A zsűri megválasztja egyfelől az év legjobb Facebook és Instagram oldalait a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjai körében, valamint kiválasztja a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait a beérkező pályázatok alapján.
A TSMA-ra három alkategóriában lehet pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal lehet jelentkezni. A nevezési lap a www. tsma.hu oldalról tölthető le.
A Tourism Social Media Awards szakmai partnere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Front Page Communications és a Turizmus Kft.
(x)