Vásárlók az Extreme Digital Sugár Üzletközpontban lévő üzletében (Fotó forrása: MTI Fotó, Földi Imre) |
Tavaly az online vásárlók száma Magyarországon 3 millió fölé emelkedett, ami nemcsak bővülő forgalmat és erősödő versenyt, hanem nehéz logisztikai feladatot is jelent. Az Extreme Digital annak érdekében, hogy megtartsa piaci pozícióját, a tervek szerint 2018 második felében elindítja saját futárszolgálatát - mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak.
Bejött a Fekete Péntek
A Black Friday ugyancsak 20 százalékos növekedést hozott. A rendkívüli leárazások napján 17 óra alatt 80 ezer darab terméket vásároltak meg az érdeklődők, akik összességében mintegy egymilliárd forintot spóroltak meg. A rendelések 90 százalékát ráadásul egy héten belül, még a karácsonyi roham előtt házhoz is szállították.
Üzletnyitás Romániában
Az ügyvezető azt is elmondta, hogy cége, amely Magyarország mellett a román, osztrák, cseh, szlovák, szlovén és bolgár piacokon működtet online áruházat, az internetes és a fizikai boltokat ötvöző modellt követi, és hamarosan megnyílik első külföldi üzlete is Romániában.
Megbüntették az Extreme Digitalt – mivel nem mondtak igazat? Novemberben a Gazdasági Versenyhivatal 20 millió forintra bírságolta a céget a 2015-ös Black Friday hirdetésük miatt. Mi volt a válaszuk a büntetésre? Arról itt írtunk >>>> |