A világ legnagyobb pizzalánca 3,4 százalékos növekedést ért el az amerikai azonos üzletek értékesítésében, jelentősen meghaladva a várt 2,21 százalékos növekedést. Ez volt az első alkalom öt negyedév óta, hogy a vállalat felülmúlta az előrejelzéseket – írja hírlevelében az Equilor.
A nemzetközi piacokon az azonos üzletek értékesítése 2,4 százalékkal nőtt, amely szintén meghaladta az 1,71 százalékos várakozást. A negyedéves bevétel 4,3 százalékkal emelkedett 1,15 milliárd dollárra, amely megfelelt az elemzői becsléseknek. A pozitív bevételi fejlemények ellenére a vállalat költségnyomással szembesült.
Az üzleteknek szállított alapanyag-csomagok áremelése 2 százalékkal csökkentette az amerikai társasági tulajdonú üzletek bruttó haszonkulcsát. A negyedéves részvényenkénti nyereség 3,81 dollár volt, amely kissé elmaradt a várt 3,95 dolláros értéktől. A társaság papírjai a kedvező gyorsjelentés ellenére 0,80 százalékos csökkenéssel zártak.