3p

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut  első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta várták, hogy újra élvezhessék a világszerte népszerű étteremlánc kínálatát. 

 

Az első Pizza Hut 1958-ban nyílt meg az Egyesült Államokban Dan és Frank Carney ötlete alapján. A hálózat jelenleg már több mint 90 országban van jelen.

„A Pizza Hut klasszikus, beülős étteremként indult amikor a testvérek kitalálták, de folyamatosan alkalmazkodni kellett a kor igényeihez, ezért született meg korábban a Fast Casual Delivery, vagyis a gyorskiszolgálós szisztéma” – idézte fel a Pizza Hut magyarországi igazgatója. „Új pécsi franchise-éttermünkben pedig a régi stílust ötvözzük a 21. századi szokásokkal, hagyományos étterem került kialakításra, új digitális kiszolgálási rendszerrel, ami egyedülálló a cég éttermi portfóliójában” – tette hozzá Kozák Miklós.

Az igazgató az újítás előnyei közé sorolta, hogy a vendégeket egy hostess kíséri az asztalukhoz, onnantól maguk gazdálkodnak az idejükkel, akkor adják le a rendelést, akkor fizetnek, amikor szeretnének, eldönthetik, hogy igénybe veszi-e a felszolgálói szolgáltatást.

„Nem állunk meg Pécsnél”

A Pizza Hut franchise-menedzsere elárulta azt is, hogy további nagyvárosokban tervezik a modern dine-in koncepcióval működő hálózat bővítését.  „Eger, Nyíregyháza, Veszprém, Sopron, Székesfehérvár, Szolnok is szerepel a terveink között, már zajlanak a tárgyalások az új éttermek nyitásáról. A pécsi étterem megnyitása egyébként 35 munkahelyet teremtett a városban” – tette hozzá.

A modern dine-in koncepció nemcsak Magyarországon, hanem világszinten is újdonságnak számít. „Mindig is hittünk abban, hogy ez a modell működni fog, ez az, amit a vendégek keresnek. Jelenleg lengyel partnerünkkel közösen dolgozunk a koncepció fejlesztésén.”



A Pizza Hut lehetőséget biztosít új hazai franchise-partnerek csatlakozáshoz. Kozák Miklós, a cég magyarországi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat teljes körű támogatást nyújt azon partnereinek, akik csatlakoznának az innovatív modellhez. „Segítséget adunk számukra a részletes üzleti tervezéshez, a helyszínkiválasztáshoz, rendszeres szakmai támogatást biztosítunk.  

Karácsonyi specialitások

„Az új modell kialakítás során arra törekedtünk, hogy a modern dizájn és a klasszikus éttermi hangulat ötvözésével minden generációnak felejthetetlen élményt nyújtsunk. Az ételkínálat is kibővült: levesek, tészták, előételek, frissen sült desszertek, valamint csapolt sörök, limonádék és koktélok várják vendégeinket” – emelte ki a franchise-menedzser. 

Az ünnepi időszakban emellett különleges ajánlattal is készülnek a Pizza Hut éttermek. „A Cheesy Bites azt jelenti, hogy közkedvelt pizzáink szélét speciális sajtos falatokká alakítottuk, amelyeket hagyományos és különleges „ropogós” mártogatósokkal együtt kínálunk.” 



A Pizza Hut híres az ikornikus amerikai, vastag tésztájú pizzáról, amely olyan egyedi termék, hogy máshol nem elérhető. „És minden pizzához adunk egy titkos hozzávalót: az étel iránti szeretetet!” – fogalmazott Buka Péter.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG