3p

Napjainkban az online megjelenés minden cég elemi érdeke, hiszen az interneten, a keresőkben való megjelenés látogatókat, potenciális vevőket, vagyis bevételt hoz. Ahhoz, hogy látható legyél, hogy bekerülj piacod vérkeringésébe, sikerüljön megelőznöd versenytársaidat, minden lehetséges felületet ki kell használni.

A Google Cégem egyre fontosabb eszköze a keresőben való megjelenésnek, ráadásul ingyenes lehetőséget biztosít mindenkinek, aki regisztrál. De hogyan működik, hogyan használható? Lépésről lépésre megmutatjuk, tarts velünk!

Legyél ott!

A keresőoptimalizálás jelentősége a keresések számának növekedésével egyre nő. Amennyiben online marketing specialistára van szükséged, a JövőMarketing mentorálás és havidíjas keresőoptimalizálás keretében is vállalja céged segítését.

A Google keresőben, a Google térképen való megjelenés jobban észrevehetővé válik, ha szerepelsz a Google Cégem adatbázisában is, mivel itt képeket, lényegesnek tartott adatokat, információkat tehetsz közzé cégedről, és ugyanitt megtalálhatóak a vásárlói vélemények is, amelyek fontos visszajelzések, amikor egy terméket vagy szolgáltatást keres egy potenciális vevő. A hasznos információkon van a lényeg. 

Lehetőséget ad arra is, hogy a lokális keresésekben megjelenj a címed alapján a relevancia szerint, így tovább erősíti jelenlétedet a találati oldalon. 

A Google Cégem tehát cégnévre és keresési eredményre is feldobhatja vállalkozásodat. Win-win szituáció, hiszen a cégedről, tevékenységi köreidről a Google is információhoz jut, így több keresésre tudja megjeleníteni, és a céged is fokozottabb megjelenést ér el általa.

Hogyan kerülhetsz be a cégadatbázisba?

A Google Cégem ingyenes eszköz, csupán regisztrálni szükséges. A felhasználóbarát felület megkönnyíti a dolgod, de azért nem árt, ha egyes lépéseknél a tippeket, trükköket is alkalmazod a jobb láthatóság érdekében. 

Maga a regisztráció egyszerű, egy Google-fiókra és néhány cégadatra van szükség hozzá. A hitelesítést követően kezdheted meg a beállításokat. 

A felület lehetőséget biztosít a felhasználókkal történő kommunikációra nemcsak a bejegyzéseken, de az értékelésekre adott válaszaidon keresztül is. Ez mindenki számára látható, így jelentősége van.

Tippek a sikeres jelenléthez

A cégnév megadása egyszerűnek tűnik, ám a cégbejegyzés szerinti elnevezéssel nem sokra mész, mindenképp egészítsd ki a funkcióval, vagyis azzal a szóval, kulcsszóval, amire a vállalkozással kapcsolatban a felhasználók keresnek. 

A regisztráció során legalább két, a vállalkozásoddal releváns kategóriát válassz.

Minden adat esetén figyelj oda arra, hogy pontosan olyan formában add meg, ahogy az a weboldaladon is szerepel. 

A galériát is töltsd fel jó minőségű, informatív fotókkal.

Amennyiben vállakozásod még nem rendelkezik weboldallal, ideiglenesen, a Google Cégem ingyenes weboldalkészítőjével elkészítheted. Jobb megoldás, mint a Facebook oldaladat megadni, de tudnod kell, hogy ez jogilag nem a céged tulajdona, és a Google bármikor módosíthatja, törölheti.

A statisztikából sok hasznos információra tehetsz szert, amelyeket felhasználhatsz, hogy javítsd a helyezésedet. Mindig legyél aktív a felületen, adj információkat.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG