3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Napjainkban az online megjelenés minden cég elemi érdeke, hiszen az interneten, a keresőkben való megjelenés látogatókat, potenciális vevőket, vagyis bevételt hoz. Ahhoz, hogy látható legyél, hogy bekerülj piacod vérkeringésébe, sikerüljön megelőznöd versenytársaidat, minden lehetséges felületet ki kell használni.

A Google Cégem egyre fontosabb eszköze a keresőben való megjelenésnek, ráadásul ingyenes lehetőséget biztosít mindenkinek, aki regisztrál. De hogyan működik, hogyan használható? Lépésről lépésre megmutatjuk, tarts velünk!

Legyél ott!

A keresőoptimalizálás jelentősége a keresések számának növekedésével egyre nő. Amennyiben online marketing specialistára van szükséged, a JövőMarketing mentorálás és havidíjas keresőoptimalizálás keretében is vállalja céged segítését.

A Google keresőben, a Google térképen való megjelenés jobban észrevehetővé válik, ha szerepelsz a Google Cégem adatbázisában is, mivel itt képeket, lényegesnek tartott adatokat, információkat tehetsz közzé cégedről, és ugyanitt megtalálhatóak a vásárlói vélemények is, amelyek fontos visszajelzések, amikor egy terméket vagy szolgáltatást keres egy potenciális vevő. A hasznos információkon van a lényeg. 

Lehetőséget ad arra is, hogy a lokális keresésekben megjelenj a címed alapján a relevancia szerint, így tovább erősíti jelenlétedet a találati oldalon. 

A Google Cégem tehát cégnévre és keresési eredményre is feldobhatja vállalkozásodat. Win-win szituáció, hiszen a cégedről, tevékenységi köreidről a Google is információhoz jut, így több keresésre tudja megjeleníteni, és a céged is fokozottabb megjelenést ér el általa.

Hogyan kerülhetsz be a cégadatbázisba?

A Google Cégem ingyenes eszköz, csupán regisztrálni szükséges. A felhasználóbarát felület megkönnyíti a dolgod, de azért nem árt, ha egyes lépéseknél a tippeket, trükköket is alkalmazod a jobb láthatóság érdekében. 

Maga a regisztráció egyszerű, egy Google-fiókra és néhány cégadatra van szükség hozzá. A hitelesítést követően kezdheted meg a beállításokat. 

A felület lehetőséget biztosít a felhasználókkal történő kommunikációra nemcsak a bejegyzéseken, de az értékelésekre adott válaszaidon keresztül is. Ez mindenki számára látható, így jelentősége van.

Tippek a sikeres jelenléthez

A cégnév megadása egyszerűnek tűnik, ám a cégbejegyzés szerinti elnevezéssel nem sokra mész, mindenképp egészítsd ki a funkcióval, vagyis azzal a szóval, kulcsszóval, amire a vállalkozással kapcsolatban a felhasználók keresnek. 

A regisztráció során legalább két, a vállalkozásoddal releváns kategóriát válassz.

Minden adat esetén figyelj oda arra, hogy pontosan olyan formában add meg, ahogy az a weboldaladon is szerepel. 

A galériát is töltsd fel jó minőségű, informatív fotókkal.

Amennyiben vállakozásod még nem rendelkezik weboldallal, ideiglenesen, a Google Cégem ingyenes weboldalkészítőjével elkészítheted. Jobb megoldás, mint a Facebook oldaladat megadni, de tudnod kell, hogy ez jogilag nem a céged tulajdona, és a Google bármikor módosíthatja, törölheti.

A statisztikából sok hasznos információra tehetsz szert, amelyeket felhasználhatsz, hogy javítsd a helyezésedet. Mindig legyél aktív a felületen, adj információkat.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG