2p
1 éves a Mol Limo.

A tavaly januári indulás óta (az indulásról ebben a cikkben részletesen is írtunk) már hárommillió kilométert tettek meg a Mol Limo autói, egy év alatt több mint 40 ezer felhasználó regisztrált a budapesti autómegosztó szolgáltatásra - közölte a Mol.

A közösségi autómegosztó szolgáltatás flottája kezdetben 300 autóból állt, jelenleg már 450 autóból a felhasználók 100 elektromos, valamint 300 benzinüzemű Volkswagen up! és 50 újgenerációs Mercedes-Benz A-osztály járművet vehetnek igénybe. A tájékoztatás szerint a tavaly szeptembertől elérhető prémium kategóriás Mercedes járművek különösen kedveltek a fővárosiak körében, kevesebb mint 4 hónap alatt több mint 200 ezer kilométert tettek meg velük.

Fotó: Privátbankár.hu


A Mol Limo nem csak a fiatalok körében népszerű, a legidősebb regisztrált felhasználó 89 éves. A közösség tagjai több mint 10 millió percet töltöttek a volán mögött, ami 19 teljes évet tesz ki.

5 percen belül találunk egy autót

A szolgáltatás indulása óta folyamatosan bővült a Limo-zóna is, a kezdeti 60 négyzetkilométeres terület mára 77,5 négyzetkilométerre nőtt. Egy négyzetkilométeren belül átlagosan hat autót találhatnak a felhasználók, ami azt jelenti, hogy sétatávolságban átlagosan 5 percen belül elérhetők az autók.

Fotó: Privátbankár.hu


A Mol folyamatosan növelni kívánja a flottát, azon belül pedig az elektromos autók arányát. A szolgáltatási terület folyamatos bővítésével pedig szeretnék elérni, hogy még több ember számára legyen a Mol Limo elérhető közlekedési alternatíva, ezzel csökkenthető Budapest gépjármű-terheltsége és elősegíthető a város élhetőbbé tétele.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Éves megyei matrica – egy költséghatékony opció
Márkázott tartalom | 2024. november 28. 10:54
Az autópálya matrica kínálat változásainak első lépése a 2015-ben, vármegyékre érvényes matricák bevezetése volt. Az új termék népszerűsége pedig azóta is töretlen, hiszen évek óta az eladási statisztikák élén találhatjuk azt, ez pedig várhatóan jövőre sem változik.
Vásárló A nap képe: dupla annyiba kerül a kolbász Budapesten, mint Bécsben
Privátbankár.hu | 2024. november 27. 17:04
Hihetetlenül hangzik, de igaz: a magyar fővárosban sokkal drágább az utcán kolbászozni, mint az osztrákban.
Vásárló Árat csökkentett a Penny tulajdonosa az egyik kedvenc piacán
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 24. 19:44
A kelet- és közép-európai országok kiskereskedelmének sokszínűségére példa, hogy a Magyarországon a Pennyvel jelen lévő német REWE Group Bulgáriában a Billa áruházakkal szerzett nagy piaci részesedést.
Vásárló Kedves Temu, kérlek, menj innen!
Buksza blog | 2024. november 24. 14:31
Miközben a számos országban letarolják az online kereskedelmet az ágazat kínai óriásai, Délkelet-Ázsiában nem fogadják tárt karokkal a „nagy sárkányokat”. Magyarország és ellencsapásra készül. 
Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Vajon muszáj, hogy nagy falat legyen a költözés?
Márkázott tartalom | 2024. november 23. 11:30
A költözés egyszerre izgalmas és kimerítő. Az új otthon és egy új kezdet lehetősége rengeteg motivációt adhat, ugyanakkor a gyakorlati oldal rengeteg stresszel járhat, különösen ha szorít az idő, vagy a mindennapi munka mellett kell mindent megszervezni. 
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Mikor nem ajánlott a CBD olaj?
Márkázott tartalom | 2024. november 19. 11:20
A CBD olaj népszerűsége folyamatosan nő, azonban sajnos nem ajánlott mindenki számára. Ennek az az oka, hogy mint más hatóanyagok esetében, itt is vannak ellenjavallatok és kockázatok. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG