A kedden induló és október elejéig tartó kampány célja a fogyasztói magatartás megváltoztatása - hangzott el a keddi budapesti beharangozó sajtótájékoztatón.
A köztéri, illetve a televíziós, rádiós és online kampány során a fogyasztók hatékony energiafelhasználási tippeket kapnak, az erre a célra létrehozott weboldalon pedig az energiaszolgáltatók részletesebb információkat is nyújtanak a témában.
A 462 millió forintos költséget a hat résztvevő szolgáltató fizeti, az EDF Démász Hálózati Elosztó Kft., a GDF Suez Energia Magyarország Zrt., a Főgáz Zrt., az Elmű-Émász társaságcsoport, az E.ON Energiaszolgáltató Kft. és a Tigáz Zrt. |
A kampány szakmai támogatója a Magyar Energia Hivatal. Horváth Péter, a hivatal elnöke elmondta: egy számla végösszegét az alapár mellett az elhasznált energia mennyisége adja. Aki hatékonyan fogyasztja az energiát, csökkentheti költségeit, így maga is tudja szabályozni, hogy mennyit fizet.