Ha nemcsak piaci pletyka a francia-blega Louis Delhaize-csoporthoz tartozó Profi, Match és Cora hálózatainak eladása, akkor a Lázár-testvérek érdekeltségébe tartozó CBA komolyan elgondolkodna a azok megvásárlásán - erősítette meg a hírt a Magyar Nemzetnek a CBA kommunikációs igazgatója.
                 
                     | 
| Nemzeti vágta: a Lázár-testvérek bejelentkeztek | 
A magyar kézben lévő CBA - mely árbevétele miatt csak jelképes különadót fizet - a második legnagyobb forgalmú kiskereskedelmi lánc a közel 20 ezer ember foglalkoztató Tesco után (a CBA franchise-hálózatban működik). Ezzel a CBA az első piaci szereplő, aki jelezte vételi szándékát, de vélhetően nem az egyedüli. 
Fodor János, a cég kommunikációs vezetője a lapnak nyilatkozva azt is elmondta, hogy nemcsak az üzleti lehetőség vonzza a CBA-t, hanem annak igénye is, hogy a magyar élelmiszer-kereskedelemben a hazai szereplők nagyobb aránnyal vehessenek részt. Ezzel akár több magyar termék is kerülhetne a polcokra - hiszen ez az, amit legtöbbször a multik szemére vetnek. 
                    
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
							A Policy Solutions kutatása szerint.						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

