Így értesítették az ügyfeleket. Kép forrása: Privátbankár |
A váltás április 6. és 16. között történik, ezt követően a hang- és SMS-szolgáltatás használatához semmit nem kell tenni, viszont szükség van az internet, MMS és hangposta beállítások frissítésére, amiről az ügyfelek SMS-ben a változatlanul megmaradó telefonszámukra kapnak tájékoztatást.
Ha nem tetszik, lépj 15 nap alatt
A szolgáltatóváltás után egyes tarifák továbbra is elérhetők maradnak, bizonyos opciók és feltételek ugyanakkor megszűnnek. A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így a hatósági szabályozás értelmében az ügyfél - számára hátrányos változások esetén - azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az értesítés kézhezvételét követő 15 napon belül.
Egy tavalyi jogszabálymódosítás értelmében kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek.
A Tesco Mobile honlapján található információk szerint április 1-jétől már új előfizetést sem lehet kötni a Tesco Mobile-nál, április 5-től a szolgáltatás átadásáig pedig nem lehet majd egyenlegfeltöltést vásárolni a meglévő feltöltőkártyás tarifákhoz.