Igen, igen, a valóság sokszor kiábrándítóan más, amit sokszor mi magunk is tapasztalunk, amikor honlapokat böngészünk. Ha viszont nem szeretnénk, hogy ügyfeleink hasonló kudarcélményben részesüljenek, akkor mindenképpen érdemes a Mav-IT.hu oldalán elérhető raktárkezelő programot és a bérelhető tudásbázist, a Lix-et bevezetni a vállalkozásunkba.
Hogy miről is szól a bérelhető tudásbázis, azt ebben a cikkünkben fogjuk kifejteni.
Segítsük az ügyfeleinket!
Mivel segíthetnénk jobban a hozzánk forduló embereket, mint azzal, hogy mihamarabb megtalálják azt, amiért felkeresték weboldalunkat? A legegyszerűbben úgy veszítünk el egy potenciális vásárlót, hogy információ nélkül hagyjuk. Mi sem bosszantóbb annál, hogy össze-vissza kell kattintgatni a különböző menüpontok között, és hosszú percekkel később sem leltünk arra a tudásmorzsára, amire annyira vágytunk.
Mit csinál ilyenkor a potenciális ügyfél? Ha nem kitartó, akkor átmegy a konkurenciához, ha viszont mégis az, akkor felhív minket!
Ne dolgozzunk feleslegesen!
Azért azonban, hogy ne kelljen papagáj módjára napjában százszor is akár ismételgetni az alapvető információkat, bérelhetünk tudásbázist, amelynek a technikai hátterét (szoftver, szerver) akár a Mav-IT.hu is biztosíthatja, nekünk csupán annyi a feladatunk, hogy a saját specifikus tudásanyagunkat, szószedetünket, gyakran ismételt kérdéseinket beletöltsük.
A könnyen kereshető tudásbázis minden kérdésre választ adhat a látogatóknak, így a kollégáinknak már csak zárni kell az értékesítési vagy a kiszolgálási folyamatot. Elsőre talán egyszerűnek tűnik, de ha jobban belemélyedünk, láthatjuk, hogy a Lix bérelhető tudásbázis csakúgy, mint a Mav-IT.hu többi szoftvere (a WebDepó raktárkezelési, a Mangó vállalatirányítási és az EduSoft oktatásszervezési szoftvere) többet és mást tud a társainál.
Így aztán, ha szeretnénk elkerülni a plug-inek beépítését, a címkézés fárasztó folyamatát, a fordítások megoldását és a szuperkereső megalkotását, akkor a Lix szoftver tökéletes lesz a számunkra!
Instant információ - instant forint
Amellett, hogy a látogatóink azonnal megtalálják, amit keresnek, és a potenciálisból szinte azonnal valódi vásárló válik, a másik fontos elem, hogy mi magunk is nyomon tudjuk követni, hogy mire keresnek rá a legtöbbször a weboldalunk látogatói, így akár a marketingünket is tudjuk a statisztikák alapján újratervezni, természetesen a még nagyobb bevétel érdekében.